• Majki2111
    3.5k
    Apsolutno ne, nego ekipi treba napravit događaj na svakoj tekmi. Event. Promocija na televiziji, reklamnim panoima u gradu, glamur i sve. Šminka.
  • reziser
    6.9k
    Pa nije isto staviti na Instagram sliku s ispunjenih tribina protiv Šahtara uz tag #LP i #proljeceueuropi i sliku HNL utakmice uz tag #DinamovsInterZapresic...

    Sigurno bitno utječe na broj lajkova :wink:
    xavier

    jebali ih lajkovi...i instagram
    kaj im znači da imaju 100,200,1000 lajkova na nekoj slici?!
    bojao sam se danas broja ljudi na tribinama..nisam namjerno tu to htio napisati...da nebi ucoprao...
    ali bem ti kurcobolju zagrebačku
  • reziser
    6.9k
    Apsolutno ne, nego ekipi treba napravit događaj na svakoj tekmi. Event. Promocija na televiziji, reklamnim panoima u gradu, glamur i sve. Šminka.Majki-Papi2111

    realno, kak napravit događaj na..interu? svaka čast njima..ali...jbg
    promocija na kojoj tv? od svih tih kanala? kakva promocija?
    glamour? nogometna tekma?
    ja jednostavno ne znam kaj bi privuklo ljude na stadion....
  • Majki2111
    3.5k
    Na premier ligi u špicama ti njihovi igrači su u špicama i introima u prijenos napravljeni ko Bogovi, poziranje, fotošop, akcije. I sve, tribine i navijači, slavlja tijekom gola. To se sve može iu jednoj RH napravit. Arena radi loše. Premier liga ima svoju aplikaciju službenu. HNL nije dostupan široj masi preko interneta baš. Na instagramu isto slabo.
  • Majki2111
    3.5k
    Evo ja ću si dat truda ovih dana da pitam prosječne ljude koje poznajem kaj bi njih moglo privuč na stadion, na dolazak na utakmicu. Tu mislim na ljude koje baš i ne zanima nogomet pa da bar malo pobudi interes.
  • LovroZG
    1.3k
    Nemojte dramit o igri. Bilo je i prilika i akcija, samo ne i preciznosti.

    Svi su uglavnom ok odigrali, Šitum je bio neprimjetan na trenutke. Gvardiol nije imo posla jer Inter nije imo ni jedan udarac prema golu, baš mi je drago da je zabio.

    A gledanost je takva kakva je. Da se neko u klubu sjetio prodavat ulaznice za Šahtar i Inter paralelno prek tjedna možda bi izbjegli ovakve pizdarije s igranjem tekme pred dva i pol soma ljudi dok odlazi dvajst soma za Šahtar.

    I dobro kaže Majki, marketing HNL-a je duplo gori od Dinamovog pa sve ostaje na klubovima, a tu se onda vidi ko zna (Rijeka, Hajduk, donekle Gorica), a ko ne zna privuć gledatelje (svi ostali).
123Next
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.