Redovi i guzve su dobre za merketing. Ako zelis prodati svoj proizvod onda moras ljudima pokazati da ga svi zele. Ako nema redova i guzvi onda je to kao da nikoga ne zanima. Ako se stvori guzva s tisucu ljudi na ulazima oni to mogu prikazati kao navalu. Pa nisu za Porto dzaba rekli da je vec prodano 12.000 ulaznica da bi ljudi poletjeli, a doslo 4.000. To su te fore i cake, radim to svaki dan :rofl:
Te guzve na ulazima ja zamjerim klubu, al za guzve na ticket pointu su krivi navijaci koji odluce ulaznicu kupiti pola sata, sat prije utakmice. Da po nju tad dodju samo oni koji nisu imali drugu opciju tada ne bi bilo guzvi i ti ljudi bi ju stigli kupiti. Na dusu navijaca ide i dio guzve s ulaza, jer svi dodju par minuta pred utakmicu, al sigurno da bi i klub mogao drugacije to organizirati. — Infinity
Godišnjaci ništa ne gube jer su se isplatile samo na europskim tekmama. — Ludovic IX
Godišnjaci ništa ne gube jer su se isplatile samo na europskim tekmama. Zbog toga su većinom i kupljene, nažalost. — Ludovic IX
ako bude po njihovim prognozama, na interu će biti 15000 ljudi zbog ovog poteza. — Ludovic IX
Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.