• serbus
    4.3k
    To je to bubice dok se ne grupiraju sad ga jebi... dok se opet ne prošećemo s metlama po gradu ovaj put po Dugavama pa par mjeseci mira pa ponovo u krug.
  • NORTE
    12.2k
    "U Zagrebu je registrirano više od 430.000 vozila, od kojih 86% čine osobna.

    Ove godine čeka nekoliko projekata rekonstrukcije za koje su već raspisani javni natječaji, a prva je na redu Zagrebačka cesta u Sesvetama."
  • mali M
    5.7k
    Jel ko popratio sramoćenje Zagrebačke filharmonije na staroj godini na trgu? Kao prvo neznam tko je uopće dopustio da sviraju sa LET3, bilo je jasno da se letovci neće držati ugovora. Kao drugo opravdanje "i mi smo se iznenadili" ne drži vodu jer ako su mogli Tompsonu ugasiti razglas mogli su i njima. Kao treće ova sramota od ravnatelja filharmonije koji prijeti tužbama i sankcijama članovima filharmonije ako će to spominjati je tragična.. Sadašnja vlast zbilja nesmije imati veze sa kulturom i školstvom jer je ovo srozavanje grada na najniži nivo.
    Sad da odma odgovorim ekipi koja ovo brani, srozavanje ugleda Zag.Filh. je jednaka srozavanju ugleda Dinamu od Mamića. Neke stvari i čobanluk ne ide zajedno. Govorim o ugledu, naravno...
  • Stihl
    3k
    Ove godine čeka nekoliko projekata rekonstrukcije za koje su već raspisani javni natječaji, a prva je na redu Zagrebačka cesta u Sesvetama."
    Iskreno se nadam toj rekonstrukciji u Sesvetama jer je gužva na tom dijelu postala bolesna. Kad se sjetim da sam nekad jedva čekao izać iz jebenog grada i dokopat se Sesveta (i uvjek sam govorio: blažene moje Sesvete haha) jer je grad bio mrtvo zakrčen, sad je kontra. Sad mi je prvi cilj ak idem autom na posel nekak se iskobeljat iz Sesveta, a onda kasnije laganini...nevjerojatno.
  • xavier
    12.1k


    Ja sam još malo dalje iza Sesveta i centar Sesveta izbjegavam kad god je to moguće. To je kolaps u bilo koje doba dana.
  • Stihl
    3k

    Znam i ja bi da mogu, al jednostavno nemam riješenje za mjesto na koje idem, delam u centru grada i kako bi zaobišao branimirovu i grad idem gore prek sljemena, skrenem u brestju pa prek novoselca, studenski grad, gračani itd. Ili odem novoselec, dubrava kod nove bolnice pa prek bukovca do tuškanca. I sve je to super, ali doc do brestja je muka isusova ujutro, jer nemas alternativu, nemres nigde presjeć, niti nikam okolo dojti. Tak isto kad peš doma, nemaš kam...eventualno kod nove bolnice izac i na branimirovu pa kroz sopnicu i selnicu...znači nema jebene alternative za doc iz centra sesveta do sesvetskih sela, ja sam u selima jel...

    Počeli su radit ovu novu branimirovu tj.produžetak, to ce uvelike smanjit guzvu, ali stari moj mene uopće nebi cudilo da to nikad ne završe.
  • mali M
    5.7k
    ma trebali su nastupati ZF i LET3 ali po ugovoru dogovorenim pjesmama koje neće rušiti dignitet filharmonije i normalno da letovci nisu ispoštovali nego su krenuli sa nizom svojih "k. po čelu" dok su se na video zidu iza filh. vrteli pimpeki i tako par pjesama... Kao objašnjenje je dano "sory" i to je to. Kad su članovi filh. reagirali ravnatelj koji je tamo od prošle godine se zaprijetio tužbama i sankcijama ako će to spominjati...
  • Doktor Kunić
    3.8k
    A šta očekivati od komunističke bagre, kad se sprda vlast di neće ovi jebivjetri
  • NORTE
    12.2k
    Iskreno se nadam toj rekonstrukciji u Sesvetama jer je gužva na tom dijelu postala bolesna.Stihl
    Mislim da će to biti samo zamjena asfalta. Dakle još veće gužve dok to ne srede.
    Produženje Branimirove će biti super stvar, ali to je tek mali dio rasterećenja koji za Sesvete i okolicu i neće baš puno značiti.
  • mali M
    5.7k
    pa dobro, mislim da će značiti jer ćeš dat dva brža pravca pa nek si ljudi odaberu. Ovako imaš čep do Dupca koji je neizbježan
  • NORTE
    12.2k
    Jedna od najvećih laži prometnih stručnjaka je da se u Zagrebu ne bi smanjile gužve kad bi se izgradili novi kilometri cesta.

    Ta izjava graniči s ludošću.

    Kad bi se izgradili i alternativni pravci i dodatne trake na postojećim trasama doslovno bi se rasteretio trenutni kaos i protok bi bio puno brži.

    Mislim da se presporo radi na pripremi i izgradnji novih pravaca, ali vidjet ćemo što će se od toga odradit do lokalnih izbora.
  • jedan u nizu
    9.2k

    meni granici s ludoscom takva izjava da samo treba graditi vise traka i da ce se promet tako rijesiti.
    Nista osobno, samo razilazenje u misljenju ;)

    Sve nase cetvrti, naselja imaju prometnu infrastrukturu kakvu su imala kada su imala daleko manje stanovnistva. Gradilo se bezobrazno puno, i nelogicno, i dovelo je do kolapsa. Da poduplamo sve prometnice nebi nista rijesili, vec bi samo dosli do nekog kapaciteta koji je blize onome sto trebamo.

    Jedna slavnoska avenija je izgradena 50-ih ako se ne varam, kada je grad imao manje od 400k stanovnika. To je tad bilo primjereno. Sto bi znacilo da sada sa duplo vise stanovnika, i jos barem 200k ljudi koji vise gravitiraju centru jer su smjesteni u okolici Zagreba, trebalo biti barem 4 ili 5 traka u jednom smjeru. Sto je suludo. Jedna branimirova isto tako, Aleja Bologne isto tako.

    Evo jedan primjer recimo na Jankomirskom mostu, posle godine je isla rekonstrukcija, prolazio sam tamo svaki dan. Za vrijeme radova koji su trajali nekoliko mjeseci vozilo se jednom trakom samo. Prvih 5 dana su bile nesnosne guzve, kasnije su se ljudi navikli i nije bilo guzvi jer su ljudi naucili da se na vrijeme spajaju u traku koju zele, da ne rade nepotrebne cepove. A i dio ljudi je mozda isao drugim pravcima. Ista stvar je bila kada se radio rotor na Kajzerici. Guzve dok ljudi nisu pohvatali novu regulaciju.
    Covjek bi ocekivao da kada su vratili dvije trake na Jankomirski most, da je bilo duplo lakse prometovati, ali ne, opet su bile iste guzve. Ljudi su sada naviknuti na dvije trake i tako se ponasaju. Da su tamo odjednom 3 trake, opet bi bila ista stvar, guzve bi bile, samo bi se ljudi navikli voziti u tri trake.

    Slazem se da na nekim prometnicama treba postaviti dodatne trake, i da bi to olaksalo prometovanje, nebi se rijesile guzve, vec bi se samo olaksalo. Ali po meni je puno bitnije napraviti druge stvari koje bi bile puno bolje. Ponajvise javni prijevoz i zeljeznica. Da nam zeljeznica funkcionira bolje, ljudi bi dosli od Sesveta do Gajnica za 20min max. Mislim i sada je puno bolja opcije pa mi nije jasno zasto ljudi najvise putuju autom kada im treba vise od sat vremena, ali siguran sam da smo svi jako komotni, i imamo genralno lose misljenje o javnom prijevozu pa ga izbjegavamo.

    Ljudi ce poceti koristiti javni prijevoz vise kada on bude normalno fukncionirao i kada shvate da je to 10x bolja opcija. A dodavanjem novih slojeva asfalta uz prometnice ce ljude samo odvracati od toga.

    Zeljeznica mora biti odvojena od cestovnog prometa, cijeli istocni dio treba denivelirati da ne remeti automobilski promet. Treba uvesti reda i pouzdanije linije koje idu i cesce. Ove godine bi trebala biti gotova rekonstrukcija na zapadnom dijelu grada, pa kazu da ce sve biti bolje. Zivi bili pa vidjeli, makar kad je u pitanju HŽ nista ne vjerujem, ali ako se stvarno poboljsa, onda super.
    Slavnonska, Ljubljanska i Zagrebacka avenija se takoder trebaju denivelirati, i to je jedno od kljucnih rijesenja. Svi cepovi na Slavnoskoj su na semaforiziranim raskrizjima, dok na nadvoznjacima nema guzve (osim kad je to nastavak guzve sa semafora). Zamislite da je jedna takva avenija bez ijednog semafora skroz od Jankomira pa do Sesveta, i da su pristupne/silazne ceste lijepo izvedene. Pa bila bi pjesma.
    Tramvajski promet treba odvojiti od cestovnog takoder. Na jednoj Vukovarskoj i Horvacanskoj tramvaji voze dobro, ne smetaju nikome. Dok na Ilici, Vlaškoj, Maksimirskoj, Savskoj nisu odvojeni i tu su najveci kolapsi. Da se to odvoji treba uizeti mjesta autima i to bi bio jako nepopularan potez ali bi potaklo da se koristi javni prijevoz.
    Uz to treba osigurati velike garaze na velikim okretistima, da ljudi izvan grada mogu doci, parkirati se i dalje tramvajem. Ono sto neki korisnici vlaka koriste kada se parkiraju na Vrapcu ili Gajnicama, tako treba i na drugim mjestima. Zamisli jedan poveliki parking na Dupcu koji ima mjesta za sve. Dodes iz okolice Sesveta, sparkas se tamo. Koristis taj parking, tj placas ga neku cifru, i imas besplatan javni prijevoz. Sjednes na 11-icu koja je potpuno odvojena od ostalog prometa, i za 20min si u centru grada.
    Pjesma.

    Da se obistini koja biciklisticka magistrala takoder. Kada bi se teoretski pruga digla iznad, a ispod isla biciklisticka magistrala to bi bilo super. Natkriven si vecinu vremena,ne smeta ti kisa toliko, ne smetaju ti auti, pjesaci, samo picis dalje. Takvom voznjom ti treba 20min od ruba grada do centra. Osobno dosta vozim bicikl, ali voznja po kisi, izmedu auta, na mjestima gdje nema biciklistikih staza ili su pomijessane sa nogostupim zadaju glavobolje i to me odvraca od koristenja bicikla, kao i vecinu ljudi.

    Potrebni su nam vise takvi smisleni projekti nego gomilanje cesta i svega.
    I prije svega, jedna ogromna preinaka GUPa i prestanak buduce gradnje bez infrastrukture koja bi trebala biti dovoljna za sljedecih 80 godina.
  • masacusec
    3.9k
    U Zagrebu, stanogradnja rapidno raste, skoro eksponencijalno, dok ostala infrastruktura, prosvjetna, zdravstvena, prometna ne prati taj rast i na taj način ti kvartove postaju automatski "gradske spavaonice". Jbg, dokle god ljudi imaju para, gradit će se stanovi, pa makar bili prazni što je sada slucaj, no to je drugi problem.
    Rekonstrukcijom remetineckog rotora, Jarunski most odlazi u ladičar i ad acta.
    Sjeverna tangenta je svojevremeno bio veliki hit i njime su kupljeni brojni izbori, međutim 0 bodova....
    Južna obilaznica jest preopterećena jer je riječ o regionalnom i međuregionalnom tranzitnom prometu te su dva traka u jednom smjeru podkapacitirana
  • Jaro
    7.7k
    Južna obilaznica jest preopterećena jer je riječ o regionalnom i međuregionalnom tranzitnom prometu te su dva traka u jednom smjeru podkapacitiranamasacusec

    Juzna obilaznica bi trebala svoju obilaznicu vec...
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.