• Bosskovitz
    12.7k
    Da? Kao "mogu još voziti 10 godina" ili zaista "vozit će još 10 godina"?

    Ako dolazi novih 20 komada, ne znam gdje bi vozili, neće baš toliko novih linija otvoriti. Možda noćne ili nekaj tak.
  • NitkoBitan
    19.1k
    Da? Kao "mogu još voziti 10 godina" ili zaista "vozit će još 10 godina"?Bosskovitz

    "Rok isporuke 20 novih tramvaja je za dvije godine, pa će se 11 rabljenih tramvaja, kupljenih po cijeni jednog novog, pokazati kao, dodao je Tomašević. izvrsno rješenje do dolaska novih, a ulicama će voziti još 10-15 godina."
  • Ali
    2.2k

    Podsjetilo me to na onaj vic, ... "vidis Mujo sta ti je Amerika, oni ovo bacaju u smeće, a mi smo mogli to jebavat bar još deset godina..."
  • Patak
    3k
    Končar električna vozila su top firma kao i cijeli Končar, zato što imaju know how, tradiciju, ljude, znanje, i sve ostalo. U Končaru su stasali brojni inženjeri, poduzetnici, tamo su radili i stvarali neki od najvećih inženjerskih umova koji su ikad živjeli u Hrvatskoj, radili i stvarali u nemogućim uvjetima. A onda su i opstali nakon tranzicije iz socijalizma u kapitalizam, i danas su tvrtka koja izvozi tramvaje u inozemstvo. Hrvatska može biti ponosna na tu tvrtku, koja je cijenjena u svijetu. Imali smo još jednu top tvrtku Janko Gredelj koja je proizvodila lokomotive, ali nažalost je zapela u tranziciji, Končar nije...Danas Končarevi inženjeri mogu birati gdje će raditi, potražnja za takvim kadrovima je ogromna u svijetu. To što rade u RH i Končaru znači da vodstvo zna zadržati i motivirati te ljude da ostanu ovdje.

    I sad tvoj argument, eto prodali su samo u Latviju. Pogledao sam taj Adtranz koji je došao u Zagreb. Oni kao tvrtka nisu nigdje prodali tramvaj osim u Njemačkoj. Sve ostalo su second hand prodaje kao i ova naša (Norkopping i Lodz) + prodali su licencu u Japan. A koliko je Njemačka jača industrija od naše, koliko su jači u lobiranju i političkoj potpori u takvim akvizicijama.

    Uglavnom, trebamo cijeniti ono malo što imamo od tehnoloških tvrtki.
  • miro
    4.7k
    Osobno sam uvijek za poticanje domaćeg proizvođača, ako treba i mimo tržišne utakmice (komunjara :joke: ), ALI onda ta firma mora biti 24/7 dostupna i rješavat probleme bez pogovora i odugovlačenja

    Končar u ovoj situaciji s tramvajima ima, ne komotan, nego sramotan odziv i rješavanje problema, pa nek i njih netko malo opali nogom u guzicu, da shvate kako ih na budućim natječajima potencijalno čeka prava konkurencija i da će popušit veliku lovu ak se ne uozbilje
  • The Undertaker
    5.9k
    Radio sam nešto sa Končarom pa nije baš tako. Ali, oni su veliki koncern pa dosta toga ovisi i o kojem odjelu se radi.
  • kinfa95
    489
    Top firme dobavljače plaćaju na vrijeme, što kod Končara nije slučaj. Inače naravno da ima top ljudi i inženjera koji rade tamo, al isto tako je dosta politike iz prošlog sistema ostalo u firmi
  • Bosskovitz
    12.7k
    danas su tvrtka koja izvozi tramvaje u inozemstvoPatak

    Končar Električna vozila d.d. je izvezao 6 (šest) tramvaja u 20 godina. Jednom kupcu. I 1 (jedan) vlak, Željeznicama Bosne i Hercegovine. Sori, ali piše im “hrvatska brodogradnja” na čelu.

    I da se razumijemo: znam da Končar kao grupa radi neke zaista vrhunske stvari i izvozi diljem svijeta, ali Končar EV ne uspjeva ni imati web stranicu - kad odeš na nju, samo stoji reklama hosting providera. Toliko.
  • Jaro
    7.7k
    Koncara ima hrpa. Nekoliko ultrauspjesnih, a ostatak standard ostatak socijalistickih firmi od kojih neke imaju srecu pa cicaju drzavu/grad, a neke se slepaju na grupaciji. Da su tramvaji i vlakovi kvalitetni kao transformatori, vozili bi oni putnike na vise lokacija...
  • Patak
    3k
    Da te tvrtke ne valjaju grupaciji zatvorili bi ih jer ugoročno ne bi mogli opstati na tržištu. To je zagrebačka tvrtka koja posluje godinama s dobiti, zapošljava stotine visokoobrazovanih radnika. Web adresa, ne znam možda mijenjaju server ili prebacuju sve na grupu, ova radi ali sporo. A i nije to toliko važno da će netko naletiri na web stranicu i kupiti u web shopu nešto, tramvaj ili lokomotivu. Za to koliko su izvezli sam već napisao, više od njemačkog Adtranza.

    Je li ima problema u poslovanju, plaćanje, rokovi, vjerojatno ima kao i kod svih drugih, ali ja sam ponosan na tu i takve tvrtke, sretan što u Zagrebu imamo tako nešto.
  • mali M
    5.7k
    pajo načelno se slažem sa tobim ali ovo je bedastoća šta kažeš za Končar EV. Ne održavaju nikako svoja vozila. To je činjenica. Isto kako se i slažem da neće ni ZET održavat ove stare Austrijske i ti će postati vrlo brzo staro željezo na tračnicama. Nećemo ni od ZETa raditi svece, ta ekipa je posebna pijavica grada već dugo vremena.
  • Patak
    3k
    OK, možda si u pravu samo ne znam zašto bi radili traljavo posao oko održavanja postojećih tramvaja kad im o tome ovisi sljedeća narudžba. Za ZET isto ne znam detalje, ali znam da u Zagrebu tramvaj vozi 24h 365 dana u godini. Točno se sjećam prvog puta vani u inozemstvu kad sam skužio da to nije slučaj drugdje. ZET je kao i Končar institucija, tradicija i ponos ovog grada pa sam i na njih "slab". Naravno da je tu politika više uključena pa onda ima svega...
  • mali M
    5.7k
    ma ni jedan tramvaj ne vozi 24h dnevno, pa po noći imaš valjda 6 tram na cesti. Ali su ih i zet i končar užasno održavali. Nažalost u puno firma u RH nije dugoročna politika i boli ih briga šta će biti za 20g.
  • Imamo Dinamo
    3.7k
    OK, možda si u pravu samo ne znam zašto bi radili traljavo posao oko održavanja postojećih tramvaja kad im o tome ovisi sljedeća narudžba.Patak

    Jer ne ovisi. Da ovisi nebi dobili ovu narudzbu
  • Patak
    3k
    Zanima me što kažu o toj tvrdnji oko lošeg servisiranja u Končaru. Njima više vjerujem.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.