• Sljeme
    2.4k
    E da i daj odvezite mi vise ovaj bio-otpad smrdi mi dvoriste grozno nakon punih 23dana od zadnjeg odvoza (zivim 8 km zracne linije od spomenika banu J.Jelačiću) , sramota. A ne za rijeci imamo hrabrosti i bla bla bla... i mi smo super...Ali

    Tek su došli na vlast, daj im priliku. :sweat:

    https://www.vecernji.hr/zagreb/foto-zagreb-se-gusi-u-biootpadu-kante-su-prepune-a-smrad-je-neizdrziv-pa-ga-vise-ne-odvajamo-1734587
  • Sad opet
    202

    Pa zato i kažem da sam ja za "kupujmo domaće" i slažem se da im se je trebalo popustiti u startu dok se malo ne nauče. Ali koliko ja čujem oni ne žele naučiti ( ljude koje poznajem baš rade u održavanju, zato i kažem). Lova dolazi i ne moraju se truditi...
  • Deleted User
    3
    U RH i EU postoji nebrojeno natječaja gdje se prijavi jedna valjana ponuda i to je po ZJN u redu. Bilo koji drugi ponuditelj se može žaliti već na natječ. dokumentaciju ako smatra da je diskriminatorna prema bilo kom ili da preferira jednog u ostalu na druge.
    nego, koliko se ponuditelja prijavilo na natječaj Augsburga za prodaju starih tramvaja ? :)
  • Imamo Dinamo
    3.7k
    Kakav je to kvar famoznog tramvaja? Kazu manji kvar, jel povucen na servis ili?
  • Maksim Maksimirski
    5.6k
    Kakav je to kvar famoznog tramvaja? Kazu manji kvar, jel povucen na servis ili?Imamo Dinamo

    Problem sa parnim strojem.
  • NitkoBitan
    17.9k
    Ma kao da je bitno. Bitno da su tisi od zagrebackih i da je veci komfor u njima :lol:
  • Sad opet
    202
    Podešavanje vrata obavljeno za 0 eura u ZET-u, od strane zaposlenih u ZET-u. Bez plaćanja dnevnice i izlaska zaposlenih u Končaru.
    Kao što rekoh,toliko uhljebljenih u ZET-u, gradu, gradskim firmama, toliko loših odluka od strane Možemo a neki se uhvatili ovih tramvaja koji i nisu neka loša opcija...
  • Patak
    2.9k
    Mislim da je sigurno bolja varijanta imati tramvaj proizveden u Zagrebu od vrhunske tvrtke poput Končara kad ju već imamo ovdje nego tramvaj od stranog proizvođača ako ništa drugo zbog servisa i dijelova.

    Ok, ZET može popraviti vrata i takve neke kvarove, ali što ako ode neka elektronika ili pogon, nisam siguran da su ZETovci obučeni za popravak takvih kvarova. I što onda rješenje? Slanje tramvaja u Njemačku ili obuka ZETovaca u Njemačkoj? Ili ajmo s njim u staro željezo, neće se ni primjetiti da jedan fali, ili dva...
  • Bosskovitz
    12.1k
    Mislim da je sigurno bolja varijanta imati tramvaj proizveden u Zagrebu od vrhunske tvrtke poput KončaraPatak

    Ajmo opet: po čemu je to Končar električna vozila d.d. vrhunsko poduzeće?

    Proizveli su tramvaj kojeg je u zadnjih 20 godina kupio samo ZET (i par komada Liepaja), u najnovijoj rundi na natječaju na koji se prijavio samo Končar, i koji je izgubio svaki međunarodni natječaj na kojem je sudjelovao. Proizveli su vlak koji također nisu u zadnjih 13 godina uspjeli prodati nikome osim HŽ-u i jedan primjerak željeznicama BiH. Iz svega toga se nameće nekoliko jednostavnih zaključaka:
    • imaju međunarodno nekonkurentan proizvod
    • gotovo jedini kupac njihovog proizvoda je država, odnosno javna poduzeća
    • kada država tom privatnom poduzeću ne bi davala javni novac, ono više ne bi postojalo u ovom obliku

    Ja razumijem njih, njima je super. Ali kao porezni obveznik želim da se javnim novcem raspolaže jednako odgovorno kao što ja raspolažem sa svojim novcem, odnosno da se kupuje najbolje moguće za novac koji imamo. Ne želim da se ni Končar EV ni i jedna druga kompanija tretira kao kaj smo desetljećima tretirali brodogradilišta jer je političarima lakše bilo bacati milijarde kuna našeg novca u vjetar nego skupiti hrabrosti i odsjeći bolesnu granu. A upravo tako se tretira: ako privatna kompanija koja bi prema svojoj djelatnosti trebala konkurirati na tržištu 20 godina funkcionira isključivo zbog države i javnog novca, onda to nije održivo poslovanje i ne treba ga podržavati.

    Da uopće ne ulazim u problematiku javnih natječaja koji su tako napisani da se na njih prijavi samo Končar EV. Ne mogu se oteti dojmu da je presumnjivo kako Sarajevo kad kupuje 15 tramvaja dobije 5 ponuda na natječaju, a Zagreb kad kupuje 20 dobije samo jednu ponudu.
  • The Undertaker
    5.5k
    Končarevi tramvaji grad Zagreb/Hrvatsku koštaju u konačnici recimo (bubam) 20% manje nego drugog proizvođača izvan Zagreba. Zar to nije pametno raspolaganje gradskim novcem?
    Da ne govorim da HŽ planira veliku obnovu svojih vozila. Sad bi to trebalo dati nekoj privatnoj firmi izvana?
  • Bosskovitz
    12.1k
    To bi trebalo dati onome tko daje najbolji proizvod, vrlo jednostavno. Cijela ova rasprava je nastala iz zaključka kako su 30 godina stari njemački tramvaji u boljem stanju od 15-ak godina starih hrvatskih tramvaja.

    Sve okej, meni u džep nije, a iz džepa ide i za gore stvari. Samo me smeta kad se javnim novcem raspolaže kao gospodarskim milodarom i kad se vozimo u lošijim tramvajima od naših susjeda samo zato da bismo se pohvalili kako su naši. To me užasno podsjeća na socijalizam i sustave koji teže nekoj autarhiji - ne, ne moramo sve sami proizvoditi i ne, ne radi se o uspješno proizvodu ako ga uspjevamo prodati samo sami sebi.
  • The Undertaker
    5.5k
    Ja se slažem da ne treba kupovati domaće smeće pod svaku cijenu ali se pitanje kvalitete (i troška nekvalitete) riješava ugovorom (specifikacije, garancijski rok, penali u slučaju neraspoloživosti itd...) pa neka taj trošak snosi proizvođač.
  • mali M
    5.2k
    Ma po meni Patak dobro veli. Lako je pametovat kolko košta održavanje kad se vrata pokvare. Vidjet ćemo ove štedljive Austrijske kad krenu veći kvarovi. U načelu takve stvari nikad ne ispadnu isplativije jer nije bezveze rečeno škrti plaćaju dva puta. Al nemora biti. Ajde vidjet ćemo jako brzo koliko je to isplativije bilo
  • Bosskovitz
    12.1k
    Vjerojatno nećemo, ovi rabljeni su kupljeni za naredne dvije godine dok Končar ne isporuči novonaručenih 20 komada serije 2400. Ne znam koji je onda plan s njima, ili će ostati kao rezervna flota ili će ih preprodati.
  • NitkoBitan
    17.9k
    ovi rabljeni su kupljeni za naredne dvije godine dok Končar ne isporuči novonaručenih 20 komada serije 2400. Ne znam koji je onda plan s njima, ili će ostati kao rezervna flota ili će ih preprodati.Bosskovitz

    Rekao je Senf da ce vozit jos barem 10 godina. Doduse to je tek neki dan rekao, ne znam kaj je skrivao to cijelo vrijeme.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.