• Captain America
    18k
    Takoder, siguran sam da je kultura ljudi koji koriste javni prijevoz daleko veca tamo nego kod nas.jedan u nizu

    Ovo je i šef sindikata naveo kao glavni razlog očuvanosti tih tramvaja. Sve je to do (ne)kulture putnika. Kod nas je normalno stavit psa ili noge na sjedala, šarati, urezivati... bez posljedica.
  • jedan u nizu
    9.2k

    pa evo vidjeli smo samo kod primjera kada se neku vecer zasarao u spremistu.
    Podrzavam grafiti scenu, super su mi, sve 5 ali dok ne narusava privatnu/javnu imovinu.
    Ne znam tko se krije iza HBIDa, ali taj gerila pristup grafitiranju mi se ne svida. Donekle mi je simpatican, cak i kada je napravljen na 'gerila' nacin, ali ne na 'novim' stvarima, ili stvarima gdje stvarno nagrduju okolinu.
    Tramvaj se nije ni provozao, nije putnik sjeo u njega a vec smo pokazali svoju (ne)kulturu.
  • Neki tip
    21.3k
    u ovom slucaju 27>10.jedan u nizu

    U svakom je slučaju 27>10. :snicker:

    (Da, da, znam što si htio reći, zajebavam malo :wink: )
  • jedan u nizu
    9.2k

    znas da dok sam tipkao sam tocno znao da ce se netko uhvaiti toga, ali namjerno nisam htio drugacije formulirati :D
  • Bosskovitz
    12.7k


    Isto tako, mišljenje koje se ne smije javno izreći jer vrijeđa nacionalni ponos je da su naši tramvaji generalno loši. Gotovo nigdje gdje su testirani ili su se prijavljivali na natječaje nisu prošli osim u nekom gradiću s 10 tramvaja u Latviji. Ne vozim se bas tramvajima, ali sjecam se jos prve serije koja nije mogla skrenuti bez bjesomucne škripe cim padne prva kiša. Svi Bandicevi natjecaji vrlo su tendenciozno napisani da bi se “nasi ljudi vozili u nasim tramvajima” i jer “kupujmo hrvatsko neovisno o tome kakvo je”, pa se nitko od vodećih europskih proizvođača nije niti prijavio na njih, zato i imamo ovo kaj imamo.
  • Imamo Dinamo
    3.7k

    Ne znam baš koliko si u pravu. Tramvaji se više ne održavaju u ZETu nego u Končaru, a od tada i jesu tramvaju u sve gorem i gorem stanju te popravci traju puno duže.

    I Tatrine KT4 (koje se koriste u jako puno gradova) u Zagrebu su u jako lošem stanju, znamo svi za njihove probleme sa kočenjem. Prije bih rekao da kod nas korisnika nije dovoljno razvijena nekakva osnovna kultura, a i da se oni slabije održavaju kako tako. Ostavljam mogućnost da sam u krivu jer nisam previše upućen u tramvaje, ali znam ponesto.
  • NitkoBitan
    19.1k
    Novi lak, novi ocitac karata, pohvala u medijima kako je tramvaj tisi od nasih zagrebackih... PR samo takav, jos da ugrade klimu za ljetne mjesece i uboli smo jackpot. Koncar moze da ga sisa!

    Od toga da ce ove stare krame vozit do dolaska Koncarovih smo dosli do toga da ce bit na zagrebackim ulicama jos barem 10 godina, stvarno krasno.

    Reci odmah u startu da su ovi iz Augsburga isto dugorocno rjesenje jer novaca za dovoljno novih nema, a ne da obmanjujes javnost kao i oko starosti tramvaja.
  • Patak
    3k
    Ne vjerujem kaj čitam. Loš forumski PR za katastrofu od ovih prastarih tramvaja bez klime. Končar je inače top firma, jedan od najvećih hrvatskih izvoznika.
  • Sad opet
    202
    Ovdje čovjek ne može biti siguran tko ispada smješniji. Ovi koji brane Tomaševića ili ovi koji ga napadaju. Pa ljudi moji, i nesposobni mogu nekad napraviti dobar potez, a ovi tramvaji su dobar potez. Kao netko tko poznaje dosta radnika ZET-a ( ne šefova) mogu sa sigurnošću reći da su ovi "novi" TOP. Za razliku od Končarevih, koji su bez obzira na renome firme i lokal patriotizam iskreno loši. Da stari su, da nemaju klime ali i takvi su avion za češke "katice" i Končareve pokvarene. Imate toliko loših poteza ZG vlasti a vi se uhvatili ovog ( relativno dobrog) jer je sve "njihovo" u startu loše. Ljudi,daj se informirate, provozajte se ili pričekajte prije pljuvanja...
  • db-izbjeglica
    15.9k
    ljudi su KUPILI tramvaj koji u 2023. godini nema klimatizaciju...

    odličan potez!
  • Sad opet
    202
    50 % trenutnih nema ispravnu klimu pa???? A drugih nema. Novi se čekaju, pa??? Pretpostavljam da ili nisi iz ZG ili se ne voziš pa ne znaš. O cijenama kupovine i održavanja ( lopovluka rezerviranih za ekipu iz Končara jer samo oni smiju popravljati) očito ne razmišljaš. Kao što rekoh, Možemo ne zna a ovakvo "pljuvanje" bez pokrića im samo daje izgovor za sve one stvari za koje stvarno zaslužuju da ih se svakim danom proziva.
  • NitkoBitan
    19.1k
    ? A drugih nema. Novi se čekaju, pa???Sad opet

    Ne znam jesi procitao ali ovi iz njemacke su dovezeni da se voze barem 10 godina. Ne znam kakve oni veze imaju sa cekanjem novih tramvaja :rofl:

    Mozda budemo kroz buducnost opet bacili shopping po Njemackoj, pa nije Augsburg jedini grad sa dobrostojecim antikvarijatima.
  • Sad opet
    202
    Pa imaju veze, jer Zagrebu trebaju tramvaji danas. A to da će voziti 10 godina samo pokazuje kakve krame imamo sad, jer ovi naši se raspadaju sad. Po meni se treba " prozivati" vlast što uopće kupuje Končara ako po do sad prikazanim nemaju kvalitete
  • Fanboy
    2.8k
    tramlink-tram-augsburg.jpg
    Tramlink-Wagen-C-RolliplatzRolli-4K.jpg

    Ovo su novi u Augsburgu tramvaji, njih 15-ak.

    40 metara dugački
    230 putnika stane
    imaju klimu koja se prilagođava količini putnika automatski
    šparaju co2( to bi valjda zelenima trebalo biti bitno kaj ne?)
    širokoprostrani za invalidska kolica, osobe sa invaliditetom kao i prtljagu
    poseban sustav kočnica za sprječavanje sudara
    visoka razina sigurnosti i komfora
    mala potrošnja energije...

    Usput, ako tramvaji tek sad kreću sa vožnjom, a sad je eto 2024 godina onda su stari valjda 28 godina ako su iz 1996 godine. Zanimljivo kako Nijemci pišu da su zamijenili skoro 30-ak godina stare tramvaje, a kod nas se na Novu Godinu piše da se radi o tramvajima koji su 27 godina iako još praktički nisu ni startali. Ajde barem više nisu 15-ak godina...
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.