• Infinity
    16.5k
    Tiktok je jako zahvalna platforma ako radis dobro. Preko milijun pratitelja i preko 20 milijuna lajkova ima neki nizozemski nizeligas za kojeg ni google nije cuo.
  • SAS1987
    15k
    Radim neki jednostavni zadatak u kojem sam analizirao posljedice loše reputacije kluba pa eto, stavljam par screenshotova zanimivljih djelova. Može se bez problema napisati i konkretni marketinški plan kako brzo poboljšati reputaciju kluba.

    Edit: Bez velike potpore lokalnog communitya nema ništa. Recimo grafiti koji se masovno crtaju poslednjih godina su jako važni, jer sa njima Dinamo postaje dio kvarta i svakodnevnog života :blush:

    m3fgzkw5refo9d6p.jpg
    gdao6hllnxmig8dm.jpg
    1x94j29sisdxa8or.jpg
    e7fd5ymhpynskold.jpg
  • SAS1987
    15k
    Uz shop u zračnoj luci bi prioritet Dinamo trebao biti da se pronađe prostor ili negdje blizu stadiona ili u centru grada gdje bi imao svoj muzej. Idealno bi bilo da je muzej na stadionu ali to nije moguće dok se ne sagradi novi (osim ak se uz mala ulaganja da nešto srediti u sjevernoj tribini).

    Muzej je jako važan jer je najbolj efektivan način da klub jasno komunicira što je nekada predstavljao, što sada predstavlja i što će biti u budućnosti. Isto tako muzej služi za jačanje emocija postojećih navijača prema klubu a možda još bitnije, za jačanje veze s lokalnim community iz kojeg bi klub trebao crpiti nove navijače te potporu. To ti otvara i neke nove mogućnosti kao što su organizirane posjete škola i slično. Bez takih stvari nema napertka po pitanju broja navijaća... :smile:
  • NitkoBitan
    18.7k
    Na Instagramu smo od zavrsetka prosle sezone dobili 20tak tisuca novih pratitelja (mahom stranci)... Izgleda da placeni PR clanci po inozemnim portalima djeluju :joke:
  • blueboy
    140
    Na Instagramu smo od zavrsetka prosle sezone dobili 20tak tisuca novih pratitelja (mahom stranci)... Izgleda da placeni PR clanci po inozemnim portalima djeluju :joke:NitkoBitan

    Pola tih pratitelja su ovi turci koji pisu Liviju i Petku da dodju u njihove klubove kak sam skuzio...
  • blueboy
    140
    Dinamo je u zadnjih 30 dana dobio novih 12,800 pratitelja na instagramu, od toga 4,100 danas.
  • DrawTube
    5.3k
    Sad kreće spominjanje obitelji kad ne dođu u Tursku
  • NitkoBitan
    18.7k
    Dotaknuli smo se ove teme u temi za 1. hnl, pa da prebacim raspravu ovdje.

    Iako se poboljsao segment upravljanja drustvenim mrezama objave o pojacanjima su i dalje dosadne, nikakve, pro forme...

    Vrlo vjerojatno dolazi Japanac, tek drugi u povijesti. Dajte nam neku objavu koja ce se probit do azijskog trzista a ne esej o "igracevoj povijesti", ono kog boli k...

    Neki tease filmic, objava u formi anime crtica/stripova (barem kod nas ima dobrih karikaturista)...
  • SAS1987
    15k
    Klupska stranica gdje su informacije o članstvu počinje sa:

    Članstvo

    Za sve informacije za članove GNK Dinamo i realizaciju članske pogodnosti od četiri besplatne ulaznice za utakmice SuperSport HNL-a u sezoni 2022/23. potrebno je pratiti novosti i službene obavijesti na web stranici www.gnkdinamo.hr..


    Kakav je to engagement? :lol: Doslovno je poruka "postani član da dobiješ četiri besplatne ulaznice". U osnovi je članstvo veza između kluba i navijača, gdje navijač novčanom donacijom iskazuje lojalnost klubu. I zato bi Dinamo trebao razmisliti o rebrandingu članstva i iskoristiti buduće velike infrastrukturne projekte (stadion i nadam se kamp) za povećanja cash flowa iz strane članova.

    Ja bi rebrendirao članstvo tako da bi mu dao konkretan smisao (purpose) i prema tome definirao marketing:
    • Purpose bi bio "financiranje stadiona (ili kampa) novcima članova". Pa ak je godišnja rata recimo 3 000 000€, članarina 40€, znači da nam treba 75 000 članova. Pa na kraju ak bude 40 000 članova je opet malo više od pola rate.
    • Klub bi trebao jasno komunicirati da će sav novac biti namjenjen financiranju stadiona pa mislim da se članovi ne bi bunili zbog povećanja a vjerujem da bi dobili masu novih članova.
    • Naravno, članstvo će biti jako važno zbog izbora u klub ali iz marketinških razloga mislim da bi bilo efektivnije da je prvi purpose "novi stadion" a drugi "jedan član jedan glas". Iznimka su prvi izbori ali do tada (vjerovatno) ionako neće početi nikakvi infrastukturni projekti

    Uz to je treba maksimalno pojednostaviti postupak registracije te napraviti i "članstvo" za dijasporu koja nema OIB (takvi članovi naravno ne bi imali pravo glasova i formalno niti ne bi bili članovi).
  • Krizy
    46.1k
    :heart:
  • Crusades1986
    13.1k

    Nije objava od kluba, ali lijepo za vidjeti...
  • Bruh
    981
    okej je to sve što si napisao ali zašto inozemstvo ne bi bilo listano pod članove i imalo pravo glasa... moja ideja je da bi trebalo napraviti aplikaciju dinama gdje se skenom koda članske može ući i glasati za neke stvari što je sada preko sociosa ala kapetanska traka ili onaj teren što su imenovali. Naravno glasanje ne bi bila jedina stvar nego ono i neki extra content.
  • SAS1987
    15k
    zašto inozemstvo ne bi bilo listano pod članove i imalo pravo glasaBruh

    Inozemstvo često nema OIB a takvi formalno ne mogu članovi kluba. Treba napraviti analizu koliko je takvih ljudi i ak se isplati raditi nešto takvo. Jer ako je potencijal 10k ljudi iz Austrije, Njemačke, Australije itd. koji nemaju OIB onda je glupo i neozbiljno gubiti taj novac.

    Mogu ti ljudi zatražiti OIB, al ak sam je takva lijenčina da si još uvijek nisam sredio OIB, a jednostavan je postupak, možeš misliti kako je onima koji nisu baš takvi fanatici.
  • Šteco
    709
    Mislim da bi Dinamo trebao, što se youtube-a tiče, više pažnje uložiti u shorts formu videa. Algoritam takav video puno jače gura i promocija je puno bolja. Video gdje Baturina lomi kičmu Krovinoviću je naprimjer idealan za tako nešto.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.