• seljak86
    2.7k
    Pa nije da klinci ne znaju za Dinamo. Ako ih nogomet ne zanima, nećeš ih privuć s ne znam kolko reklama. A oni koji bi možda došli neće doći na nezanimljiv HNL, osim možda protiv Hajduka. I onda opet ide priča o euronavijačima, komfor stadiona i milijun drugih faktora slabe posjete od kojih nedostatak TikTok profila to sigurno nije.
  • Nino Bule
    14.8k
    Treba bit prisutan na svim drustvenim mrezama, ne znam zasto uopce pricamo o posjeti i koliko ljudi bi zbog tiktoka doslo na stadion
  • seljak86
    2.7k
    Pa cilj marketinga je valjda stvoriti što veću publiku
  • SAS1987
    15.3k
    nećeš ih privuć s ne znam kolko reklamaseljak86
    Klince hočeš.

    A oni koji bi možda došli neće doći na nezanimljiv HNL, osim možda protiv Hajduka. I onda opet ide priča o euronavijačima, komfor stadiona i milijun drugih faktora slabe posjeteseljak86

    Ima puno kategorija navijača (audience). Da pojednostavim:
    Cat 1: Na svakoj tekmi
    Cat 2: Derbi navijači (~5 tekme na sezonu)
    Cat 3: TV navijač (0 tekmi na sezonu)
    Cat 4: Klinac koji ne prati nogomet

    Svaka kategorija treba različitu strategiju ali cilj je da navijač ide u kategoriju više. Kako nekog klinca od 12 godina koji ne gleda nogomet privući da počinje gledati tekme barem po TV. Kako od TV navijača stvoriti derbi navijača. Kako derbi navijača od 5 tekmi na sezonu pretvoriti u nekoga tko ide na 10 tekmi.
  • Sajla
    6.3k
    stvoriti što veću publikuseljak86

    što se mene tiče, nek ta publika budu i kinezi i arapi koji će vidjeti Petkove golove Brazilu i Nizozemskoj, pa krenu tražiti gdje taj igra i onda na dinamovom tiktoku vide škarice Bodu, Oršićeve golove raznim englezima ili neke zezancije iz videa koji se sad stavljaju na youtube, bakljadu ili pjesmu s tribina u Milanu, Londonu..... a onda neka traže streamove utakmica, možda jednog dana interes naraste pa neka tv kuća u Aziji bude htjela prijenos pa kapne neka lova od tv prava, proda se koji dres više itd. neće se uloženo odmah vratiti, ali ako se ni ne proba onda sigurno neće biti ništa od toga
  • xavier
    12.1k
    Nekad stvarno odete malo predaleko u neku krajnost. Ja osobno nemam Instagram, a Facebook otvorim svake prijestupne i ne zanimaju me videi igrača na društevnim mrežama. No to ne znači da ne zanimaju nekog drugog i da bi marketing kluba trebao raditi isključivo stvari koje mene zanimaju.

    Kažete da je Tik Tok za djecu. Iskreno i meni tako izgleda iako mi je jedini "susret" s tom mrežom kad vidim nećakinju kako skrola video za videom (zadržavajući se u prosjeku par sekundi na svakom pojedinom). No koga će marketing loviti ako ne mlade? Pa nisu ciljana skupina 50-godišnjaci...
  • Infinity
    16.9k
    Cilj marketinga je stvoriti sto vecu publiku, al ne daj Boze da ta publika budu ljudi s Tiktok profilom :lol:

    Vecina Tiktok korisnika su pasivni korisnici, ljudi koji ne objavljuju nista, nego samo prate nekoga ili listaju FYP. I sad imate na YouTubeu klipova na kojima se moze vidjeti da neki youtuber dodje na utakmicu Dinama, snima i komentira cijeli dogadjaj. Ima cak i na Zoni nekoliko podijeljenih. Nit su svi ljudi koji gledaju YouTube ujedno youtuberi, nit su ovi sto listaju Tiktok tiktokeri.

    Ako mislite da ce Tiktok privuci one koji bi dosli i snimali nesto, onda je to stvarno premala ciljana skupina, jer vecina ljudi to ne radi. Vecina ljudi lista Tiktok, gleda klipove, lajka, komentira i to je sve.
  • superhik
    11.8k
    Ako ti marketinško ili tržišno istraživanje kaže da tvoji najprofitabilniji segmenti koriste tu i tu društvenu mrežu, onda ideš na tu i tu društvenu mrežu. Bio to TikTok, Instagram ili nešto treće. Nema tu puno filozofije.
  • Mr Blue
    4k
    Ako konkurenti koriste TikTok, Dinamo također mora imati TikTok. Bez filozofije oko toga kome je namijenjen. Sadržaj može biti prilagođen, recimo s puno videa iz škole nogometa. Anderlecht to sjajno radi na TikToku, ili su radili kad sam zadnji put gledao.

    Futsal Dinamo ima TikTok recimo, ali na njemu uglavnom objavljujemo samo snimke golova, atmosfere, par snimki klinaca iz Škole futsala i to sve bez pretjeranih opisa.
  • NORTE
    12.9k
    S obzirom koliki je dinamo brend i kakav budžet ima, itekako treba koristiti i takav vid promocije kluba i zapravo predugo kasni s time.

    Marketing je danas važan kotačić kluba i jasno da tu ne bi smjelo biti štednje.
  • LovroZG
    1.3k
    Način na koji je Tik-tok posložen je odličan za viralnost i to vjerujem neki klubovi koriste pa ne znam zaš i mi ne bi. Što više pregleda i lajkova il čega već ima neki video, to se on pokazuje sve većem broju korisnika i postaje viralan, poznat na platformi. Da Dinamo dođe tamo, skupi neke pratitelje i onda opali u jednom trenutku Petkovićeve škarice i atmosferu na tribinama nakon tog gola, u trenu bi prikupio puno publike i pratitelja od kojih će se neki i zainteresirat za klub. Ak niš, barem će malo progooglat o nama, a možda neko i posjeti web-shop ili dođe na tekmu jednom prilikom.
    O tome da naši klinci danas prije imaju Snapchat i Tik-tok nego Face i Instagram da ne govorim.
  • superhik
    11.8k
    Najveća, barem što se brandova tiče, prednost TikToka je visok doseg preko organskog prometa i jak algoritam koji to podržava. Dakle bez pretjeranog ulaganja možeš doseći velik broj ljudi koji imaju interese koji rezoniraju s tvojim brandom
  • Eduardo
    21.7k
    kasnim, ali moram se kratko osvrnuti na kompilaciju 10 najboljih pogodaka sezone. Za razliku od prethodnih godina pozitivna je stvar što su uopće izbacili video top 10 golova. S druge strane ne sviđa mi se pozadinska muzika, pogotovo što ove sezone svaki sažetak dolazi skupa s komentatorom i oni to ne iskoriste nego izbace komentatore i ubace neku bezveznu muziku. Greška koja poprilično umanjuje dojam same kompilacije i kvari konačni rezultat.

    no.2, neki golovi su bespotrebno rezani u trenutku kad lopta još nije niti ušla u mrežu; Oršin gol protiv Chelsea, pa Oršin gol protiv Milana koji je pušten dva puta u punoj brzini bez ijedne snimke iz drugog kuta, a bilo je nekoliko vrhunskih koji su reprizirani i trebali su se iskoristiti...

    no.3, također je šteta što golovi nisu poredani od 'najlošijeg' prema 'najboljem', od broja deset do broja jedan.

    no.4, imam zamjerku i na generičke titlovi koji izgledaju bezveze. Šteta što se nije imalo volje da se odradi neka personalizirana grafika u stilu Dinama. Zanemariv trošak, a odličan detalj koji bi to digao na neki viši nivo.

    Uglavnom, odrađeno preko one stvari. Zanima me jesu li uopće promovirali video putem društvenih mreža? Ima samo 2,900 pogleda u 5 dana nakon objavljivanja. Mizeran broj.
  • Nolifer
    8.8k


    Dobro je jedino da se nešto pokrenulo na tom kanalu. Naravno da se i meni muzika koju su stavili ne sviđa pretjerano. A kaj se ostaloga tiče slažem se sa napisanim...
  • Maksim Maksimirski
    6.8k
    Klub bi trebao prestati čestitati bivšim igračima na transferima. Razumijem da se čestita Modriću osvajanje lige prvaka ali čestitati Kovačiću TRANSFER iz Chelsea u Manchester City je groteskno, malograđanski, bizarno.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.