• xavier
    12.1k


    Upravo tako jer za velik dio gledatelja na žalost još nisu ni krenule utakmice koji ih zanimaju.

    Ako smo sad blizu 6, ne bi im me uopće iznenadilo da probijemo 8.
  • Mr Anderson
    9.1k
    Da ne kažem da će ih dosta kalkulirati i nakon prve utakmice play offa. Ako bude izgledno da ulazimo u LP onda će tek biti navale. Ali te ljude ćeš teško vidjeti na HNL-u.
  • Goran
    80
    Ako nisam prošle sezone iskoristio 4x đabe u hnl preko članske zna li tko vrijedi li ove sezone?bk5b

    Da, kaj ti veli Kwedi, 4 puta u godinu dana trajanja članske, neovisno u sezoni
  • SAS1987
    15.3k
    Da ne kažem da će ih dosta kalkulirati i nakon prve utakmice play offa. Ako bude izgledno da ulazimo u LP onda će tek biti navale. Ali te ljude ćeš teško vidjeti na HNL-u.Mr Anderson

    Velika je greska da godisnje ulaznice vrijede i za evropu. Ako se Dinamo kvalificira u LP će financijska steta biti stotine tisuca a mozda i vise od milijun eura. Tko če normalan kupiti skupu ulaznicu ako mozes dobiti jeftinu godisnju? Sto ako se proda 10 000 - 15 000 godisnjih (cijeli zapad dolje i npr 70% istoka) ljudima koje ne dokaze na hnl utakmice? Ostali navijači če biti primorani kupiti ulaznice za losija sjedala a ona najbolja će biti prazna na 70% utakmica - znam da u praksi na večini utakmica sjednes gdje želiš ali ipak.

    Takve godisnje su lose i za sam marketinški proces povečanja posjete na stadionu. Za pocetak takvog procesa je potrebna metrika sa kojom mozes mjeriti uspjesnost procesa - If you cant measure it you cant handle it.

    Za mene je osnova za mjerjenje interesa za dinamo broj prodanih godisnjih ulaznica samo za HNL. Navijači sa godisnjim ulaznicama su oni koji ti definirajo kakav če biti match day incoma, prosječna gledanost itd. Prosječna gledanost nije dovoljno jer nije dovoljno stabilna (npr losa kisa na derbiju protiv hajduka ti jako kvari prosjek).

    Necu previse gnjaviti teorijom (ako koga zanima mogu kasnije nesto napisati) zato cu objasniti na primjeru.

    Npr. Dinamo u sezoni 2019 proda 4000 godisnjih za HNL. U toj sezoni klub napravi dobre marketinške akcije za recrouting novih navijaca (promocija kluba medu najmladjim navijačima u skolama, uvodjenje obiteljskih godisnjih ulaznica, odtvorjenje muzeja u kojem dinamovci opet shvate da vole taj klub itd). Nakon svih tih akcija klub u sezoni 2020 proda npr 5000 godisnjih ulaznica. Na taj način mogu ljudi u marketingu imati feedback sto je bilo dobro a sto lose u procesu - a to je preduvjet za rast kluba.
  • gh0c
    256
    @deda
    Jesu li brojke o prodanim godišnjima koje objevljuješ gold + blue?
  • deda
    34.3k
    Da

    Srijeda - 48
    Četvrtak - 61
    Petak - 52
    Subota - 24
  • deda
    34.3k
    Srijeda - 48
    Četvrtak - 61
    Petak - 52
    Subota - 24
    Nedjelja - 15

    200 ulaznica istok i zapad u 5 dana
  • reziser
    6.9k
    Bude jednom izasao i sluzbeni podatak od kluba?
  • Kwedi
    3.9k
    Pustit će kad završi prodaja. Ne budu svaki tjedan objavljivali, ionako neslužbeno ide prek Sportskih
  • Dudu
    2.6k


    Zna li se kakvo je stanje pojedinačnih za Ferencvaros?!
  • reziser
    6.9k
    nigdje informacije o sutrasnjoj tekmi i ulaznicama...
  • Dudu
    2.6k


    Vjerojatno nije dobro, dok se nista ne objavljiva..
  • reziser
    6.9k

    Nadam se da ce sutra biti guzva, dosta ljudi se vraca s duzeg vikenda i godisnjeg...nadam se
  • xavier
    12.1k
    dosta ljudi se vraca s duzeg vikenda i godisnjeg...nadam sereziser

    Bojim se da je ipak više ljudi ovaj vikend otišlo nego što ih se vratilo.
  • Infinity
    16.9k
    Preko 5.000 ulaznica za Ferenc je bilo dva dana. Sad ima jos 2.500 tako da je otislo pojedinacnih 2.500-3.000 sigurno
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.