• Eduardo
    21k
    OSNIVAČ tvrtke Rimac Automobili kreće u prvi korak prema realizaciji 3.4 milijarde kuna teškog projekta za razvoj i uspostavu mreže električnih autonomnih taksija u Zagrebu, piše današnji Jutarnji list.

    Godine 2024. Zagreb će postati jedan od prvih gradova na svijetu u kojem će biti dostupna usluga robotaxi - korištenje samovozećih, električnih taksija putem aplikacije. Zvuči ludo? Ako ćemo vjerovati poduzetniku Mati Rimcu, to će uskoro postati stvarnost, navodi dnevnik.

    Kako Nedjeljni Jutarnji ekskluzivno doznaje, osnivač tvrtke Rimac Automobili kreće u izgradnju parka, trga, spremišta i punionica električnih, samovozećih taksija, robotaxija, kako ih zovu, na Savi - na livadi preko puta zagrebačkog Studentskog doma "Stjepan Radić".

    Robotaxiji bi trebali biti lansirani do 2024. godine
    Natječaj je raspisan i rješenja arhitekata pristižu, a cijeli bi objekt trebao biti dovršen do kraja 2022. godine. Usluga robotaxija u Zagrebu bi trebala biti lansirana do 2024. godine. A baš na početku Jarunske ulice Rimac će napraviti bazu za robotaxije, odakle će se raštrkati prema gradu i vraćati na punjenje baterija.

    Kompleks službenog naziva Centar mobilnosti - koji uključuje gradski trg, park i objekt s e-punionicama - tek je prvi korak prema realizaciji 3.4 milijarde kuna teškog Rimčeva projekta, najavljenog u ožujku ove godine, za razvoj i uspostavu mreže električnih, autonomnih taksija u Zagrebu.

    Kako su odgovorili iz Rimca, ideja je da Centar mobilnosti na Savi služi za dvije svrhe.

    "Ideja je da se na Savi napravi takav centar autonomne mobilnosti koji bi imao, s jedne strane, društvenu ulogu, mjesto gdje će ljudi doći upoznati nove tehnologije i u ugodnom ambijentu razgovarati sa stručnjacima, a s druge, funkcionalnu, za punjenje, održavanje i čišćenje robotaxi vozila na ekološki održiv način", pojasnili su iz Rimca, donosi Jutarnji list.
  • NORTE
    12.2k
    Rast broja vozila, nikakva (ili nestručna, loša) ulaganja u prometnu infrastrukturu, građevinski boom u Zagrebu, već sada donosi neodrživo prometno (i ino) stanje u gradu. Povratkom u normalu (u poslovne urede) to će još više doći do izražaja.

    zagađenja i smoga u sesvetama? pa jbt, to je predgrađe, periferija, ljudi u predgrađu i žive zato što žele komfor koji ne mogu imati dublje u gradu.db-izbjeglica

    Sesvete je toliko zagađeno količinom prometa i preizgrađeno da i nije baš primjer nekog komfornog kvarta za život, govorim o većem dijelu urbanog dijela Sesveta, ne o njegovim rubnim dijelovima.

    Ukidanje prometnih traka bi dovelo do cega osim vecih guzvi, a zabranom diesela bi vecini populacije i poslovnih subjekata ukinuo jedino dostupno prijevozno sredstvo - samo mi nemojte bicikle navoditi - koji je prsjecan godisnji broj kisnih dana u zg?Jaro

    Vozim dizelaša i nije problem svakog takvog vozila, nego u onima koja zagađuju više od određenih normi, takvima treba zabraniti sudjelovanje u prometu. IZGRADNJA NOVIH CESTA, širenje trenutnih prometnica (gdje god je to moguće), novi podvožnjaci i nadvožnjaci, više stanica gradske željeznice, nove tramvajske trase (od Kvatrića do Domovinskog mosta, Ljubljanica-Horvaćanska, Trešnj.plac-Zagrepčanka, Dubec-Sesvete), projekt metroa, ulaganja u prave biciklističke staze. Koliko je prosječno kišnih dana u Amsterdamu, oni baš i ne znaju za ljeto. Od negdje se mora krenuti, stručno i što prije.
  • serbus
    4.3k
    IZGRADNJA NOVIH CESTA, širenje trenutnih prometnica (gdje god je to moguće),NORTE

    Ovo da, meni nije stravno jasno tko dopušta rušenje kuća i izgradnju zgrada umjesto njih.
    Zašto nitko ne izrađuje studije kako će to utjecati prometno na ulice, najbolji primjer neki dan baš išli u supernovu tamo u Buzinu, pa to je kolaps na cesti i onda vidim da između supernove i bauhausa rade neki ogromni čini mi se stambeno poslovni centar tko će sva ta vozila progutati na cesti ? Ima mjesta ali ceste to ne trpe više. Svakom srušenom kućom dolaze mini zgrade a ceste ostaju iste komedija...
  • masacusec
    3.9k
    U našem gradu postoji svojevrsni prometni paradoks. Relativno OK definirana i razgranata tramvajska i autobusna mreža ne osigurava adekvatna vremena putovanja, tj. brzine kretanja su ispod europskog prosjeka. Dužinski poveća biciklistička infrastruktura zbog svoje nepovezanosti još uvijek ne čini biciklistički promet dovoljno atraktivnim za većinu građana. Stoga je korištenje osobnih vozila i dalje dominantno (što je uvelike uvjetovala i ova pandemija).
    Veseli me što je u našem gradu krenuo sustav operativne provedbe sustava automatskog upravljanja prometom koji će nam dati smjernice/ulazne podatke promišljanju bilo kakvih prometnih odluka i mjera. No, sve navedeno, i dalje uvjetuje i diktira politika.
  • deda
    34.1k
    Vladavinu Bandića i štetu koju je nanio gradu ispaštat će Zagreb idućih 50 godina
  • Jaro
    7.7k
    Ovo da, meni nije stravno jasno tko dopušta rušenje kuća i izgradnju zgrada umjesto njih.
    Zašto nitko ne izrađuje studije kako će to utjecati prometno na ulice, najbolji primjer neki dan baš išli u supernovu tamo u Buzinu, pa to je kolaps na cesti i onda vidim da između supernove i bauhausa rade neki ogromni čini mi se stambeno poslovni centar tko će sva ta vozila progutati na cesti ? Ima mjesta ali ceste to ne trpe više. Svakom srušenom kućom dolaze mini zgrade a ceste ostaju iste komedija...

    nije samo promet ovdje problem. Sva popratna infrastruktura kaska 30-40 godina iza izgradnje zgrada. Ceste, parkirališta, kanalizacija, vodovod - se ne unapredjuje dok se umjesto obiteljse kuce (ili obicne livade) sagradi gljiva sa 10ak ili zgradurina sa 200 stanova...
    Pa onaj dio "na rubu" Spanskog koji se spaja sa Jankomirom - ogromno prazno zemljiste gdje svake godine nikne 2-3 zgrade od 100-200 stanova... Osim Kauflanda koji je bio prvi nista drugo ne ulazi u potpuno novo naselje (dom zdravlja, vrtic, skola, vatrogasna stanica...) - pa u faking sim citiju (onom prastarom iz 90ih) si morao kombinirati i planirati cijeli popratni sadrzaj a ne samo slagati stambene ili komercijalne zone...

    No, nista od toga me ne cudi kad znamo kako se mijenjao i prilagodjavao GUP i radile zamjene zemljista u zadnjih 20 godina...
  • NORTE
    12.2k
    Osim što je najskuplja na svijetu, nevjerojatno mi je da za žičaru nisu naručili plave kabine.
    smzf8cq66gt9obxi.jpg
  • luftwaffe
    650
    Majka Božja od Kamenitih vrata postala je 31. svibnja 1991. zaštitnicom grada Zagreba. Tadašnji zagrebački nadbiskup, kardinal Franjo Kuharić, u povodu 260. obljetnice štovanja Gospe zagrebačke dao joj je naslov “zaštitnice, čuvarice i vratarice hrvatske metropole”.
  • masacusec
    3.9k
    Najdraži grade, sretan ti dan!
  • NORTE
    12.2k
    @db-izbjeglica
    Pa jbt ljudi su vam u stožeru, uz zastavu RH, grada zagreba i EU imali i onu duginih boja, a ekipa se tu sprda. Ako im je to nebitno, kao što se tu predstavlja, čemu isticanje iste u prvi plan?
    U izbornom štabu? Očito su i sami pripadnic Lg manjine.
  • og1986
    2.9k
    Pa evo šesti mjesec je mjesec LGBT osoba. Imate će vremena.
  • The Undertaker
    5.9k
    Niste mi jasni. Možemo je jasno deklariralo što su i tko su. Sve piše u njihovom programu. Za one koji nisu čitali objasnio je Škoro. Za one koji su gluhi, objesili su zastavu. I opet su dobili 65%. Prema tome, stanovnici Zagreba su se izjasnili da žele tu opciju sa svime što ona nosi. Nezadovoljnoj manjini preostaje poštivati volju većine i čekati sljedeće izbore.
  • Nolifer
    8.6k
    Prema tome, stanovnici Zagreba su se izjasnili da žele tu opciju sa svime što ona nosi.The Undertaker

    Prema tome, nisu svi zadovoljni tom opcijom sigurno i naše je pravo da ne poštujemo taj izbor, kao što oni ne poštuju naš, neka vrijeme odradi svoje, pa ćemo vidjet dal su zagrepčanci dobro odabrali...

    Malo su mi nejasne još neke stvari oko njihovog programa, ali živi bili pa vidjeli, koje će to bit ''promjene''...

    A što se tiče idućih izbora, toplo se nadam da će doć neko normalan iz naroda bez repova i duginih boja na čelo grada...
  • NitkoBitan
    19.1k
    Možemo je jasno deklariralo što su i tko su. Sve piše u njihovom programu. Za one koji nisu čitali objasnio je ŠkoroThe Undertaker

    U tome i je problem. Nisu se jasno deklarirali tko su i što su jer da jesu ne bi TT bio gradonačelnik a ni svih ovih 23 u Skupštini. Škoro je objasnio ali su mainstream mediji glumili dežurne odvjetnike TTu i ekipi te su te Škorine tvrdnje nastojali prikazati smiješnim i lažnim.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.