• mali M
    3.5k
    Uzmite kombi jer ako Majki ide, doma se vraćate sa pet ženasuperhik

    to onda moraju tramvaj iznajmiti.. Majki je Don Juan od tramvaja. A možda nas i samo valja, možda je kontrolor karti u zetu pa zato kaže da mu prilaze žene u tramvaju! :lol:
  • Majki2111
    2.6k
    Ne muljam. Ulete. Znalo je bit i seksualno, al znalo je bit i ovak da se popriča od trga do Dubrave. U zadnje vrijeme mi se skupilo tih interakcija. Al mlađe neće.

    Za seksualno je moraš nasmiješit i uletit će. Moraš izgledat pristupačno.

    Ili pak pričat o poslu... Tako sam ja, pošto sam kemijski inženjer, pričao o kemiji i žena mi uleti s pitanjem jel litij dobar lijek...

    Nećemo spamat temu.
  • Droljo
    5.1k
    Bez brige majki. Ima tramvaja i po osijeku...
  • mali M
    3.5k
    Nećemo spamat temu.Majki2111

    u nazivu je i "usluge" :lol:
  • SAS1987
    13.5k
    Mislim da je vrijeme za autobus...Gelipter

    Zona on Tour... to tome bi generacije pričale :cool: :rofl:
  • superhik
    10.4k
    o tome bi generacije pričaleSAS1987

    Tko preživi bi pričao
  • SAS1987
    13.5k
    Tko preživi bi pričaosuperhik

    Prva misao mi je da bi sigurno nekoga zaboravili na odmaralištu :lol:
  • cron1ck
    1.6k
    Ima tramvaja i po osijekuDroljo

    Trenutno nema, čupaju se šine i stavljaju nove, pa trenutno nisu tramvaji u pogonu
  • Mali Zeus
    9.8k
    E da sam znao dok sam bio solo da treba pričati o kemiji u tramvaju.
  • 1986-Pl
    161
    Pozdrav, mozda nije pitanje za ovu temu no zna li netko ima li osiguranih parkirnih mjesta za gostujuće navijače na Pampasu?
  • Istočnjak
    93
    Kako znaš još tamo nismo bili, no sigurno bude ista praksa kao i prije. Preprati te policija na čuvano parkiralište uz stadion. Tako da da, za nas Dinamovce bude osiguranih mjesta za parkiranje ;-)
  • Guinness
    2k
    Pozdrav, mozda nije pitanje za ovu temu no zna li netko ima li osiguranih parkirnih mjesta za gostujuće navijače na Pampasu?1986-Pl