• 000
    946
    Taj web shop nikada i ne gledam, ponuda je ocajna na njemu. Nikako da krenu ukorak sa vremenom i prebace se potpuno na online prodaju, uz konstantno povecavanje broja kvalitetnih artikala u ponudi.
  • Hipo
    406
    Da, ali ovo kaj nude pouzeće je top stvar.
    Ja sam kupio sve kak mi se sviđalo od pume.
    adidas bojkotiram iz dva razloga iako imaju jako dobre stvari.
  • BluePhone67
    4.1k
    Poslije Fenera sam 2 tjedna kasnije otisao u shop kupiti sal kombinirani sto se radilo za tu utakmicu i cura koja je radila tamo kaze da su prodali preko 400 komada takvih salova i da je planulo doslovce u sekundi i da ih vise nema.. Ja mislim da ljudi iz marketinga niti ne znaju svoje mogucnosti da naprave nesto veliko i koji potencijal marketinski ima ovaj klub, a jos manje vjeruju u samog krajnjeg korisnika i onda dolazi do takvih situacija da stvari koje su aktualne jednostavno se prodaju u samoj zizi sezone kada se salovi i rukavice prodaju.

    Ne pratim bas taj web shop i kako se to azurira i kako se roba prezentira ali svakako ovo sto vidim moze bolje jer za web shop ti ne treba skladiste vec dogovor sa onima sto ti radi salove da ti dovozi robu skoro doslovce po prodaji.. Naruceno 10, dovezes 10 i salji kupcu na kucnu adresu i rijesen problem. Neke stvari nikada necu razumijeti, a siguran sam da su te salove i rukavice na Tomislavcu sada prodali na tone, a ako mozes prodati 2 tone onda na to budi i spreman.
  • Infinity
    16.6k
    Vecinu stvari ljudi kupe i bez planiranja. Mi sad protiv Anderlechta bili i nas dvojica uzeli kape jer je bilo prehladno. Smrzavamo se, vidim fan shop i reko idem uzeti. Treci uzeo taj kombinirani sal, jer je vec imao neku kapu. Znaci ja bih kupio kapu i bez ikakvog obiljezja taj dan. Jednostavno je bila nuzda. Isto tako ce se ljudima svidjeti kuglica za bor i slicne stvari kad vide na izlogu i kupit ce iako nisu mislili.

    Bavim se trgovinim i znam jako dobro da robe ne smije nestati, jer konkurencija ceka. Meni da nisu imali te kape odmah i da su rekli dodji poslije utakmice, a da preko puta ima neka trgovina, ja bih otisao kod ovih i kupio, jer mi tad to treba. I siguran sam da su mnogi kupili kape, salove i rukavice cak zbog nuzde. Ne samo tad, nego na tom adventu, a i drugim danima.

    Isto tako ono sto navijaci ciljaju, dresovi recimo, toga mora uvijek biti. Netko dodje jednom na utakmicu u godini, putuje 1.000km i hoce uspit kupiti dres i ako ga nemas onda je taj kupac izgubljen. Svi mi volimo Dinamo, al malo je onih koji ce letati svaki dan za odredjenim artiklom. Ja prvi necu. Ne uspijem danas-sutra ostavit cu za drugi put, a taj drugi put mozda ne dodje, mozda me prodje zelja za tim artiklom i sta ces onda? Necu te ja moliti da mi uzmes pare.
  • deda
    34.1k
    Ja stalno tvrdim da Dinamo ne koristi ni 20% marketinškog potencijala kod prodaje suvenira.
  • BluePhone67
    4.1k
    1o8euk6wjqwouxh1.png

    Kupio puncu vekericu za rockas, cijena 150 kn.. On otvori, zahvali se i kaze pa to nije vekerica nije na navijanje ver trebaju baterije. :gasp:

    Sto je najbolje iza na kutiji pise za baterije, pa eto da se netko nebi isto zajebo jer nije niti cijena premala za ovakav sat.
  • deda
    34.1k
    Jel' vidio tko ovo?

    50903702_624064308023533_4480438032679305216_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=65fc60fee9cebe0b30991507b9f8ab76&oe=5CB9F92B
  • BluePhone67
    4.1k
    To je rucni rad sata koji je napravljen od starih gramofonskih ploca.. Efektno izgleda
  • deda
    34.1k
    Na facebooku mi to izbacilo. 160 kn. Zovu se valjda Vynil sat.

    Bilo bi zanimljivo vidjeti da li ta svaka šuša konzultira Dinamo smije li koristiti ime i znakovlje za komercijalnu prodaju, tj. da li plaća kakvu pinku?
  • Eduardo
    20.9k
    Ovaj što je Blue uzeo i ja gledam već neko vrijeme i nećkam se uzeti ili ne. Deda, ovaj tvoj je brutala. Može link?
  • deda
    34.1k
    Odi na facebook pa kucni Vynil sat
  • Eduardo
    20.9k
    Ima još različitih modela.

    zi72cix.jpg

    zpk9owt.jpg
  • SAS1987
    15k
    Već sam nešto malo pisao na temi o bodućnosti Dinama ali ovdje je puno detailniji nastavak opisa problematike (ne)dolazka navijaća na Maksimir. Ako će biti dobrih i konstruktivnih predloga mogli
    bi ćak i imati odvojeni topic o problematiki nedolazka navijaća na stadion.

    Sve stvari koje sam naveo u Partu 1 su dokazane sa znanstvenim studijama i činjenicame.

    Psihologija dolazka na stadion

    Zašto bi navijač trebao doći na Maksimir? Zbog dinama i još više zbog njega (navijača) samog - on treba osjećati pripadnost, da je dio kluba. Prosječni navijać se na stadion vraća zbog osjećaja euforije / pripadnosti / sreće koji doživi na utakmici

    Što je nogometni klub je odlićno opisao sir Bobby Robson:

    “What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses,
    marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up the stadium steps
    for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love.”

    Sir Bobby Robson


    Znaći, Dinamo smo mi, navijaći a ne infrastruktura, igraći ili direktori. To treba osjetiti svaki navijać. Ali vratimo se u realnost.

    Stanje danas

    Loša posjećenost domačih utakmica
    U prosjeku je Dinamo na domačim HNL utakmicama gledalo:
    Sezona 2016 / 2017: 4.482 gledatelja
    Sezona 2017 / 2018: 4.108 gledatelja
    Sezona 2018 / 2019: 4.121 gledatelja
    Vir: http://www.european-football-statistics.co.uk/attn.htm

    Negativna tendencija rasta: Niti odlićni europski rezultati nisu motivirali navijaće na dolazak na domače HNL utakmice
    Godišnje ulaznice: Ćak i najvjerniji navijaći, vlastniki godišnjih ulaznica (kojih po javnim informacijama ima malo manje od 6000) dolaze samo na europske utakmice i derbije


    (Ne)dolazak navijaća?

    Nije dovoljno analizrati zašto navijaći ne dolaze na utakmice, potrebno je i analizirati zašto navijaći dolaze na utakmice. Znaći, segmentacija problematike (ne)dolazka navijaća je sledjeća:
    - Zašto navijaći ne dolaze na stadion
    - Zašto navijaći dolaze na stadion


    Konvencionalni razlozi nedolaska na stadion
    Konvencionalni razlogi nedolazka na stadion (mediji, sportski forumi itd.) su:
    - Loša liga
    - Loš stadion
    - Razmažena zagrebačka publika
    - Nema kulture dolazka na utakmice
    ...
    Nećemo previše pričati o konvencionalnim razlozima jer je na njih težko utjecati (ne može se odmah napraviti novi stadion, ili podići kvaliteta lige).


    Razlozi dolaska na stadion
    Psiholoških razloga za dolazak su(u ovom prioritetu) :
    -Team identification
    - Blizina stadiona: Koliko vremena i financija je potrebno navijaću da dođe na stadion i pogleda utakmicu
    - Drama: Velike utakmice, neizvjestnost
    - Place attachment: Navezanost na stadion i kvart u kojem je stadion. Znanstvene studije su dokazale da je Place Attachment jedan od većih faktora (ne)dolazka na stadion - Maksimir
    ima tako lošu reputaciju da vjerovatno puno navijaća godinama ne dolaze na stadion jer misle da se utakmica na Maksimiru ne može normalno pogledati. Meni osobno je pregled igre sa istoka
    odličan.


    Segmentacija navijaća
    Segmentacija navijaća je potrebna zbog apliciranja različitih marketinških strategija:
    - Kategorija 1 - Fanatiki: Dolaze na svaku utakmicu
    - Kategorija 2 - Derbi navijaći: Dolaze na derbije i europske utakmice
    - Kategorija 3 - Sledbenici: Intenzivno prate klub u medijima / internetu ali skoro nikad ne dolaze na utakmicu
    - Kategorija 4 - Ljubitelji nogometa: Prate slavne zapadne klubove (Barcelona, Real...)
    - Kategorija 5 - Glory hunteri: Po defaultu ne navijaju za klub i dolaze na utakmice samo kada se događa nešto "povijestno"

    Osnovna ideja je zdržati na stadionu fanatike, a sve ostale promovirati u sledjeću kategoriju (kako derbi navijaća promovirati u fanatika, sledbenica u derbi navijaća). Isto tako je potrebno
    napraviti dodatnu segmentacijo navijaća po kriteriju Kategorije i Blizine stadiona.

    Npr: Kako 40 godišnjaka iz Ravnica koji dolazi samo na evropske utakmice i derbije uvjeriti da poćinje
    dolaziti na svaku utakmicu.

    I kako smanjiti Blizinu stadiona navijaćima iz npr Varaždina, Osijeka, Velike itd. Zašto klub nebi napravio neki portal na kojem bi se mogli naći navijači koji žele zajedno iz istog grada
    putovati na utakmicu? Tako se smanji financijski pritisak na pojedinca i stvore se nova prijateljstva ljudi koji žive u istom gradu, vole isti nogometni klub a možda se niti ne znaju.

    Team identification

    Team identification je psihološka veza između navijaća i kluba i ona je odlučujući faktor ako će navijač dolaziti na stadion ili ne (svaka, baš svaka znanstvena studija je to dokazala).
    Par studija:
    Gwinner & Swanson, 2003
    Sutton, McDonald, Milne, & Cimperman 1997
    Crawford, 2003; James, 2001
    Ashforth & Mael, Wann & Pool, 2007
    Theodorakis & Wann, 2008
    ...

    Team identification je tema koju mogu bolje opisati u Part 2 ako postoji interes.

    Ali na kratko:
    - Većina navijača počinje navijati za neki klub zbog obitelji i jer žive u okolini u kojoj svi navijajo za neki klub.
    - Navijaći koji navijaju za klubove sa s bogatom poviješću (nogometna i nenogometna) imaju puno višji Team Identification. Dinamo mora promovirati svoju bogatu povijest koja je stvarno
    nevjerovatna (Građanski, 1941 - 1945, promotor hrvatstva u Jugoslaviji, Croatia, Canjuga, Mamić itd, svi sportski uspjehi, 1967, 1982, 90-ta, lige prvaka, mladinska škola, povijest stadiona...).
    - Dinamo treba muzej i stadion tour na koji trebaju pozvati svaku osnovnu školu u Zagrebu - tako se radi baza mladih navijaća. A sa mladim navijaćima dolaze obitelji i puno većji cash flow od marketinga.
    - Community engagement (Medveščak)

    Match day marketing
    Match day marketing je marketing koji na neku specifićnu utakmicu pokušava privući što više ljudi. Takav marketing je OK za utakmice kao što će biti 26.5.2019 protiv Hajduka. Ali dugoročno
    je potrebno raditi što više na Team Identification.

    Mogli bi u klubu (ili još bolje Bad Blue Boys-i) za utakmicu protiv hajduka napraviti akciju tipa "Izađi na balkone i pozdravi šampione" u kojoj bi zagrebčani na prozore stavili zastave,
    šalove, dresove... i druga obeležja Dinama. Tako bi se podigao grad što bi rezultiralo punijim tribinama.

    Evo, zasad je to to, molim vas da ignorirate sve gramatićne greške.
  • Hipo
    406
    Jedini razlog zašto ljudi ni danas ne idu maksimir je naš očajni stadion.

    Napravi novi natkriveni stadion na sveticama od 20 tisuca i bit ce pun svaku tekmu!
  • Eduardo
    20.9k
    Napravi novi natkriveni stadion na sveticama od 20 tisuca i bit ce pun svaku tekmu!Hipo

    Naravno da neće ali lijepo je sanjati.
bold
italic
underline
strike
code
quote
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Dobrodošli na Forum Zona Dinamo!

Zona Dinamo je Forum na kojem se okupljaju navijači i simpatizeri Dinama, te na jednom mjestu raspravljaju i informiraju se o klubu i svim ostalim stvarima koje imaju poveznicu s našim klubom. Ostali su dobrodošli kao gosti i u skladu s tim trebaju se i ponašati.