Comments

  • KUP - 1/8 - Bjelovar vs. Dinamo Zagreb - 11.02.2025. - 14.30h - Gradski stadion Bjelovar, Bjelovar
    Navijam za Dinamo skoro 50 godina, svašta sam vidio, ali jedna od najljepših i najdirljivijih scena je kada je sudac odsvirao kraj, a 200 stotine djece i mladih ulijeće u teren i baca se na igrače Dinama. Skidanje dresova, zagrljaji, selfiji...

    Ali znate što je tužno? Dok su ovi skidali naše dečke, među svima njima su se šetali igrači Bjelovara. Sami, potučeni, tužni. Nisam vidio da im je itko prišao od njihovih navijača.

    A danas ću isto reći nešto prvi put u životu: žao mi je da Dinamo nije izgubio, jer je Bjelovar dao 300%. Igrali su ozbiljno, kompaktno, opasno, u zanosu. A Dinamo danas - sramota.

    Prvo poluvrijeme: potpuno je zakazao Kačavenda koji je trebalo glumiti 10 tku, sve se svodilo na 1001 dribling Cordobe i Mbukua. I 3 driblinga Hoxhe, koji bar dođe do nekakvog udarca. Ili donese penal. A mi nismo u valjda 60 ili 70 minuta imali jedan jedini normalan udarac na gol 1Dakle, nije drama da poluvrijeme završi 1:1, čak ne mora biti drama da gubiš 2:1, ali je drama da nisi stvorio niti jednu 100% šansu. Čak smo i gol dali iz penala koji se lako mogao ne suditi, a njihova su oba gola prelijepe akcije.

    Sve je u 2. poluvremenu prelomio Stojković, koji je omogućio da se krene i kroz sredinu i da ih konačno stisnemo u njihovih 16. Naravno, i Bati i Pjaca koji su ipak 6 svjetlosnih godina iznad te razine. Ovo je velika lekcija za FC! Podsjetilo ja na drugo poluvrijeme protiv Osijeka. Ako nemaš jaki srednji red, nemaš ništa.

    U ovom Dinamu danas imamo jako mnogo kukaca koji zuje, ali ne donose ama baš ništa. Jer ako ne stvaraš prilike, protiv bilo koga, a pogotovo protiv trećeligaša, nešto opasno radiš krivo!

    I za kraj ću opet reći isto što sam rekao nakon Osijeka: dajem sve od sebe, ali baš jako sve od sebe da pronađem je li mi se išta sviđa u Kangi. I ne mogu naći ama baš ništa. Napadač koji protiv trećeligaša nema niti jedan udarac u okvir gola ili barem neko dojmljivo razigravanje, tu nešto opako ne štima.
    Hajde budite iskreni, da radite svoj klub, koga bi uzeli, Kulena, kojemu se svi pomalo rugaju ili Kangu? Kulen je borben, krvari na terenu, sve pokušava, trga se trudi, puca...pa onda i zabije! A Kanga?

    Mogao bih nabrajati niz situacija kada Stojković i Baturina dođu na 20 metara od gola, a on stoji na takav način, kao da namjerno ne želi da mu se doda. Imam osjećaj kao da se trudi postaviti tako da ga se nikako ne može gurnuti u priliku. Jedino je pokazao nešto živosti kada se pojavi polukontra, a to Dinamo u prosjeku ima 1 ili 2 x po utakmici. Naši protivnici se uglavnom brane sa svih 11 otraga. Mi nemamo prilike koje dolaze iz tranzicije. Vrlo vrlo rijetko. Dakle, ne mogu se sjetiti kada sam zadnji put vidio nekog tako katastrofalno lošeg u igri bez lopte. I dajem sve živo da sam sada u krivu i dajem sve živo da ga vidim ako će eksplodirati baš u idućem kolu. Ali za sada sam više nego razočaran...

    Uglavnom, da se vratim na temu: od srca velike čestitke Bjelovaru, a Dinamo mora napraviti ozbiljnu reviziju i riješiti se balasta igrača koji očito ne donose prevagu...
  • HNL - 21. kolo - Dinamo Zagreb vs. Šibenik - 07.02.2025. - 18:00h, Stadion Maksimir, Zagreb
    Svi JEDVA čekamo tekmu sutra.

    FC ima sada jako dobru situaciju - 3 (barem na papiru) lakše utakmice u nizu.

    Idealno za:

    - vježbanje i glancanje što još misli da treba, jer pomalo ističe period medenog mjeseca, sada počinjemo očekivati vidjeti konkretan i konstantan napredak momčadi. Želimo vidjeti jasan pečat trenera. Nazire se, ali ovo do sada je bilo s previše oscilacija.

    - bildanje samopouzdanja čistim pobjedama sa značajnim brojem golova u njihovoj mreži

    - MOŽE li, molim, koja utakmica, a da nismo primili gol?


    DAKLE, don Fabio, imaš lijepih 10-tak dana pred sobom, pokaži nam kako DInamo praši!

    A to nam treba da dočekamo niz super važnih tekmi nabrušeni na maksimum!
  • HNL - 20. kolo - Osijek vs. Dinamo Zagreb - 02.02.2025. - 15:00h, Opus Arena, Osijek


    Nitko nije rekao da "nema sansi". A ja sam napisao da ih za toliku premoc "nije bilo dovoljno", odnosno da ih je bilo premalo. Naravno, ponekad pobjediš iz dva dobra udarca na gol, a ponekad izgubiš sa 15 udaraca u okvir. To je nogomet. Ali da smo trebali biti bolji u njihovoj trećini, trebali smo!

    I da odmah razjasnimo, od 3 stative, barem 2 su bile tzv "krumpiri". Lopta se odbila pod nekim cudnim kutem, cak ne znas niti od koga, niti kako i jedva dokoturala do gola, pa se ocesala stativu s vanjske strane. Statisticki, da to je stativa, ali neke od njih nisu bile ono sto bi nazvali mrtva sansa. Dosle su na silu iz nekog naguravanja. Da su priznali Kangi gol, danima bi se pricalo o krumpiru koji su priznali Dinamu. Dao bih ruku da nam jesu priznali, zivim za DInamo, ali to nije bila lijepo izradjena sansa, nego neki čudni odbijanac.

    Moze biti da sam vec nesto zaboravio, ali lijepa prilika je bio bijeg Kange nakon pasa Baturine (samo jedan u cijelom meču, jako jako premalo!), zatim udarac Stojkovica preko gola kada si je sam izborio poziciju, možda jedan udarac Pjace, pa i udarac Mišića, koji je protivnik skrenuo u prečku.

    Ono što je bila poanta mojeg komentara da za toliku premoć u trećini protivnika nismo stvorili dovoljan broj nečega što bi nazvali čistom izrađenom prilikom za gol. Bilo je, za takvu premoć u posjedu, previše silovanja i lopti u bunar, a premalo pameti i smirenosti.
  • HNL - 20. kolo - Osijek vs. Dinamo Zagreb - 02.02.2025. - 15:00h, Opus Arena, Osijek
    Toliko toga je već napisano, ne bih htio ponavljati, ali evo konkretna analiza od mene, posebno zato jer se u nekim stvarima ne slažem s mišljenjima većine:

    Pohvale:

    Svi smo vidjeli pravi presing i liijepu kombinatoriku od oko 10. do oko 40. min. To je najbolja stvar utakmice.

    Ovome dodajem vrlo dobrog KTC (kako je samo grabio prema naprijed, ne znam koji je Zonaš jednom napisao "više volim vidjeti KTC kad krene naprijed, nego se kruha najesti", :) slažem se!).

    Franjić vrlo dobar, ne znam zašto je izišao.

    Mišić, koliko god da zna i pogriješiti, igrač koji čini razliku. Dinamo nema alternativu i igra lošije bez njega.

    Stojković, napreduje najvećim koracima u Dinamu, plus lijepi gol. Da, zna trčati kao muha bez glave i nije još fizički dovoljno jak u duelu, ali daje 100% svaki put. Borben, uporan i koristan.

    RPG: dobar na desnoj strani, nevidljiv na lijevoj. Ovo smo vidjeli već 100032 puta!

    Malo opravdanje cijelom klubu: Osijeku je Dinamo jučer bio ono što ja nama bio neki dan Milan. Igraju kako nisu igrali nikad, niti će više igrati tako dobro ove godine. Napaljeni 200%.

    I tu bih stao s pozitivom,

    Kritika:

    FC (trener): Još je rano da mi zapravo kažemo kakav je on trener. Tu sam jako oprezan. Za sad mi se više sviđa, nego ne sviđa, ali jučer je dobio više minusa od mene. Razumijem da pohavliš momčad za dobru igru, ali, oprostite što sam grub: da smo igrali DOVOLJNO dobro, pobjedili bi. Ovo je nogomet, ne umjetničko klizanje. AKo si izgubio, znači da nisi igrao dovoljno dobro.

    Konkretno, previše smo se samozadovoljavali pletenjem oko njihovog 16, a koliko smo velikih prilika napravili u tom cijelom periodu? Vrlo malo. Premalo. Moraš imati uigrano varijantu i kada su svi njihovi igrači u 16. Gušili smo sabi sebe i trener to mora pripremiti drugačije. Baturina je, npr. odigrao loše, jer nije znao što raditi.

    Vađenje Baturine i Stojkovića i prelazak na 4-4-2 bez kreativca je potez koji je bio najlošiji trenerski potez utakmice. Nestali smo u tom periodu. Zašto nije ušao Kačavenda, za kojeg osobno mislim da je klasa vrlo blizu Stojkovića? Rog? (nije ni sjena Roga od prije koje godine, ali to je što imamo).

    S jedne strane mogu razumjeti zašto u utakmici za koju se očekivalo da je zahtjevna nije htio uvesti Galešića, jer možda još nije dovoljno uigran (napadačima je ovo manje bitno, ali za obranu treba vremena!), no, nadam se da će od sada posegnuti za njim! To vrišti kao nužda pod hitno!

    Kanga: NE SVIĐA MI SE.
    Toliko vas ga hvali, FC kaže da je igrao vrlo dobro, može biti da sam slijep i posve u krivu, ali nisam zadovoljan. On očito ima fizičku snagu, a ima i brzinu, ali ih vrlo loše koristi. Mislim da ima problem u glavi. Samo je jednom u cijelom utakmici to iskoristio, kada mu je Bati dao jedan pas. A to je bila situacija iz kadetske škole. Širok prostor, polukontra i naravno da trčiš prema naprijed. Dakle, nije tu ništa posebno izborio, nego je bilo očito. Pa opet, ni tada nije zabio. Kladim se u što god hoćete da bi Matković to zabio. U koliko je poslije situacija napravio još nešto tako? U 0 situacija.

    Dalje, kada smo god pleli oko njihovog 16, a toga je bilo jako puno, što radi Kanga? Kampira i jako ja pasivan. Premalo se nudio, premalo je razgrtao obranu, premalo je mijenjao poziciju. Jako ga je lako bilo čuvati! U 2 ili 3 neke poluprilike koje su se pojavile je reagirao prilično tromo. Mislim da nema ubrzanje, da se sporo pokreće, a to je veliki minus u utakmicama gdje se momčad brani s mnogo igrača. Jučer sam stekao dojam da je on igrač za tranziciju i polukontru, ali da nije baš razbijač bunkera. Jer za to moraš imati mačje reflekse i iskoristiti 1 mm prostora.

    Da sam trener, tražio bih puno puno više kretanja od njega i puno više lopte u nogama. Imali smo 100 puta priliku za dobar centaršut, a on se u 95 ili 97 od 100 tih situacija nije nudio! Kada su god Bati, Stojke, RPG, Franjić u čistoj situaciji za centaršut ili oštro dodavanje u 16, on MORA razgrnuti obranu, osvojiti si prostor i dati signal da je to prostor u koji mora ići dodavanje. To NIJE radio, a po meni su to osnove, pogotovo za nekog tko je tako fizički jak!

    Daj Bože da sam posve u krivu! Možda je jedan od onih kada mu krene, onda mu krene, ali ovo jučer nije bilo dovoljno dobro.

    Baturina: obožavam ovog dečka i pratim od kada ima 14, ali ima očiti problem kada se momčadi brane s puno igrača i igraju grublje. Postane nervozan i ne zna što će. Jako mu fali taj element da shvati da u tim situacijama ne smije iči glavom kroz zid, nego da mora biti mudriji. Doći će to s godinama, ali jučer nije igrao dobro, što je stvar glave. Da dobijem priliku, vrlo bih ciljano s njim o tome popričao. Očito je što mu treba, a nadam se da klub to vidi.

    PRVENSTVO:

    Očito će ga osvojiti momčad koja će igrati najmanje očajno. Ovo je postalo natjecanje u lošim utakmicama.

    Nažalost, nakon ovog jučer, sve je skroz otvoreno. Da smo pobjedili, bio bih veliki optimist, sada baš nisam. Koliko je vas sigurno da ćemo pobjediti Rijeku i Hajduk? Ako izgubimo od Rijeke, prvenstvo je 70% njihovo...

    Iako, i dalje se nadam da će Rijeka ići prema dolje (oprostite, ne zvuči uopče sportski!), a i da će Hajduk još prosuti koji bod. Ali nemam trenutno povjerenja u to da ćemo mi sve pobjeđivati....

    No, Dinamo u srce, glavu gore, nema nam druge i idemo razbiti Šibeni. Moramo nastaviti raditi pritisak!
  • HNL - 20. kolo - Osijek vs. Dinamo Zagreb - 02.02.2025. - 15:00h, Opus Arena, Osijek
    Ljudi, ne znam za vas, ali već dugo nisam bio ovako napet i ne mogu dočekati početak tekme.

    Nama je svaka utakmica super važna. Više ne smijemo gubiti bodove, pa je svejedno jesu li 3 boda od Osijeka, Varaždina ili Lokomotive.

    ALI! Moj mi predosjećaj govori da je ovo prekretnica! Osjeća se ogromna ozbiljnost Cannavara, a nadam se i cijele momčadi. Imali su peh da je prva službena tekma bila protiv trenutno ponajbolje momčadi svijeta i to u gostima. Istra je pokazala pomak, a Milan nas je oduševio. Zato sada svi očekujemo DOMINACIJU u Osijeku! Želimo što čisću pobjedu bez repova, nakon koje će svi moći reći da smo ponovno prvi favoriti za naslov.

    Usput, mislim da bi se Rijeka u idućim tekmama mogla raspasti, a Hajduk stalno tetura, samo još da skroz padne. Dakle, idemo riješiti Osijek s istom energijom kako smo pristupili Milanu, pa će se sve početi okretati u našu korist!

    Jedina mala nepoznanica mi je kako će se Osijek postaviti. Jer mi obično imamo veći problem s momčadima koje stanu u čvrsti blok. Ali ono što smo do sada vidjeli u ovo premalo utakmica s Cannavarom za konkretan zaključak jest da je podigao napadačku agresivnost i igru oko 16 metara.
    Ne očekujem da će Osijek krenuti u trku po cijelom terenu, jer nam to paše, ali bez obzira na njih, nas se pita! Zato se nadam se da ćemo stisnuti Osijek i da ćemo pokazati efikasnost u njihovoj trećini!

    TREBA NAM POBJEDA!
  • Transferi - rasprave
    Dakle, saznajemo da odlaze Špikić i Max...

    Kao prvo, posve se slažem, a pogotovo ako to otvara financijske mogućnosti za dovođenje nekog novog i boljeg. Još jedan bod više za moje, ionako sve bolje mišljenje o treneru. Treba uvesti reda.

    Ali, dozvolite:

    Špikić je dao srce za Dinamo. Mislim da je živio za klub ovih godina, da je uvijek bio iskren i da je dao koliko je mogao. Pomalo neobičan igrač, jer ima skoro sve, ali na kapaljku. Ima taktičku odgovornost, zna odigrati obranu, ima dribling, ima i neki udarac, ima zalaganje, ali ništa od toga na razini LP. Za HNL je dobar, ali ovaj Dinamo traži igrače za LP, barem se nadam!

    Max nam se svima jako svidio u mnogo čemu. Rijetko je naći Francuza, a da je takav Purger! Ne sjećam se da se itko veselio pobjedama i da je plakao nakon poraza kao on. Vrhunski profesionalac. Ali, kao i Špikić, nije materijal za vrhunske domete. Vrlo dobar pregled igre, odličan pas, sklonost odlasku naprijed s dobrom kontrolom lopte, dakle osobine koje više idu uz zadnjeg veznog, ali kontakt igra - katastrofa. Max ne može zaustaviti 1:1 niti moju strinu. Jedino može spriječiti da lopta dođe do nje i u tome je dobar, ali kada se mora gurati i osvojiti nešto ili nekog nadskočiti, to je slabo.

    Uglavnom, obojici, Špiki i Maxu VELIKO HVALA, MERCI BEAUCOUP, i sretno dalje!
  • UCL - Play-Off - Qarabag vs. Dinamo Zagreb - 28.08.2024. - 18:45h - Stadion Tofiq Bahramov - Baku
    Kao i već par puta do sada, evo kratki komentar nakon (ne)prospavane noći od mene:

    Velika čestitka momčadi, ali i cijelom Stožeru! Ne znam koliko je do promjene Uprave, koliko je do Zeke, koliko do svih pomalo, ali Dinamo se iz poluraspadnutog kluba digao i postao ono što želimo da bude!

    Momčad ima mir, ima potporu navijača, ima viziju, ima mnogo mladih igrača, ima razvoj, ima dobra ulaganja, a sada smo i bogati :)

    Veliko bravo i samo naprijed, ne smijemo se zadovoljiti time što smo ušli u LP, u njoj sada treba i ostaviti ozbiljan trag! Zadržati cijelu momčad i dovesti još 1-2 značajna pojačanja....

    Kratko o tekmi: bila je, zapravo, dosta neobična. Azeri su se prepali, od prve minute se vidjelo da nemaju hrabrosti jurnuti naprijed. Sjetite se samo 2,3. minute, kada njihov stoper dodaje laganu loptu beku i ona mu ode u aut. To je detalj koji sve govori!

    Ali to nimalo ne umanjuje da smo izgledali ozbiljno, da smo svjesni svoje snage i da znamo da možemo!

    A kada cijela momčad diše kao jedno, onda to digne pojedince...

    Opet se vraćam na najbitnije: osim možda momčadi iz prve jakosne skupine, koje su realno svijet za sebe i gdje nam samo puno sreće i njihov jako loš dan može nešto donijeti, sa svima ostalima se možemo potući i možemo skupljati bodove!

    Dakle, nadam se još barem jednom kapitalcu, nadam se ostanku svih naših na broju - i bodovima u LP!
  • UCL - Play-Off - Qarabag vs. Dinamo Zagreb - 28.08.2024. - 18:45h - Stadion Tofiq Bahramov - Baku
    Nema više vremena za filozofiranje, Jakir i momčad sigurno znaju već barem dan ili dva s kojom točno taktikom izlaze, pa hajmo ne biti tipični hrvatski navijači i misliti da mi znamo najbolje.

    Vjerujem da je ipak temeljem svojeg iskustva i razgovora sa savjetnicima (a možda malo i čitanjem Zone :))) ), odabrao najbolje!

    Ključno je da se ne bojimo i još važnije, ako primimo gol, da zaigramo još bolje!

    Ako zabijemo jedan gol, vrlo smo blizu prolaska, ako zabijemo dva, što uopće nije nemoguće, jer će se oni otvoriti - idemo u LP!

    Dakle, treba preživiti još ovih 6 sati do tekme, a za oko 9 sati počinje PLAVO LUDILO!

    LP - STIŽEMOOOOOOO !
  • UCL - Play-Off - Qarabag vs. Dinamo Zagreb - 28.08.2024. - 18:45h - Stadion Tofiq Bahramov - Baku


    Hvala na trudu za analizu! Iako, naravno, mi smo svi ovdje navijači Dinama i ne možemo biti do kraja objektivni. Da pitaš navijače Hajduka, omjer bi vjerojatno bio obrnut.

    Na moje pitanje je li bi, da ste vi Jakir, počeli s 4 ili s 3 otraga su odgovori raznovrsni. Nema pobjednika. Razumljivo, jer svaka varijanta ima bolju i slabiju stranu.

    Možda najzanimljiviji odgovor je da mnogo više od taktike u ovom meču treba imati mirnu glavu, psihu za takve mečeve. I tu se, zapravo, slažem!

    Već sam nekoliko puta probao saznati je li itko ikad radi s igračima Dinama na području psihološke pripreme, nikad nisam dobio odgovor. Pitam, jer je to područje blisko mojoj struci, a znam da najbolje momčadi LP jako paze koji tim stručnjaka radi na psihološkoj pripremi. Imam prijatelje i kolege koji radi u psiihologiji sporta i ne mogu dovoljno naglasiti koliko je to danas važno. Isto kao što su se prije 40 godina ljudi podsmjehivali da je bitno koje tenisice imaš za natjecanje u trčanju ili koji reket u tenisu. Danas su to nijanse koje upravo mogu donijeti prevagu. Tako je i u psihoanalizi i psihomotivaciji sportaša. A nemam pojma kako je kod nas!

    I još nešto - ogromna zamka ovog meča je što oni nemaju što izgubiti i jurit će kao mutavi.

    Druga velika zamka je što iako, naravno, jest točno da ne smijemo primiti rani gol, čak i ako poluvrijeme bude 0:0, to još ništa ne znači. A što ako zabiju u 48 i 58 minuti, gdje smo onda? Zapravo je jedina neka mala garancija nečeg da prvo poluvrijeme završi s našom odličnom igrom i vodstvom. Onda bi pomalo počeli nešto zaključivati...

    U ovaj meč moramo ući izuzetno psihički čvrsti i nabrijani!
  • UCL - Play-Off - Qarabag vs. Dinamo Zagreb - 28.08.2024. - 18:45h - Stadion Tofiq Bahramov - Baku
    PITANJE!

    Dakle, da vas čujem što bi odgovorili na pitanje svih pitanja:

    Krećemo li s 3 ili s 4 otraga?

    I svatko tko kaže da je odgovor jasan pretjeruje, jer je dllema realno velika. Svaka varijanta ima svoje mane.

    Ako idemo s 3, koja su to 3?

    KTC i Mmae su 100%, a koga bi trećeg?

    Berni je divna osoba, živi za Dinamo i zanimljiv u postavljanju i iznošenju, ali slab u kontaktu, spor i posebno ove godine - sklon greškama. Ja bih iskreno drhtao da on krene.

    Torente? Ne izgleda mi još spreman za ovakvu tekmu.

    Možda PG? Morao bi se odreći izleta u napad....i mislim da to nismo nikad probali u ozbiljnoj tekmi. Izgubili bi ono u čemu je jako dobar.

    Ako idemo s 4, onda je zadnja linija prilično jasna

    Ogi, KTC, Mmae, PG

    A tko nam je onda desno krilo?

    Pjaca? Puštat će ta strana jako.

    Cordoba? Bojim se isto.

    Špikić? Nije da bih se osjećao presiguran s tim izborom, ni prema naprijed, ni prema natrag. Špika je dobar dečko, ali ono, za riješiti tekmu HNL.

    LIjevo bih u svim varijantama stavio Hoxhu, biti će prostora za njega koliko hoćeš. To bi mogla biti njegova utakmica, jer i u obrani je sasvim dobar. Od njega, u svim varijantama, očekujemo jako puno u ovoj tekmi!

    I pazite dalje pitanje, neovisno je li bi, da ste vi trener, stavili 3 il 4 otraga:

    Imamo li Petkovića samog naprijed?

    Znate što će biti u tom slučaju? Neće biti dovoljnog pritiska na njihovu zadnju liniju, a vrlo su jaki u tranziciji, pojest će nas brojem u sredini. Ako će Petko biti sam, time im se nudiš na pladnju da se brzo prebace u tvoj dio terena.

    Mene jako golica da imamo dvojicu naprijed, Petka i Pjacu, Petka i Kuleta, Petka i Cordobu?
    Tu bi im blokirali puno toga već u startu, vidjelo se u Zagrebu da im to nikako ne paše.

    Ali je li to onda 3-5-2? Ako jest, opet se vraćamo na pitanje, tko je treći u zadnjoj liniji?

    Je li možda 4-4-2?

    Ali, onda imamo veznjaka manje... To bih odmah prekrižio.

    Bojim se da ne možemo istrčati s 12 igrača na teren, pa nije lako odlučiti, kako napraviti dobru ravnotežu između betona otraga, a opet agresije naprijed, jer ako se povućemo na svoju polovicu i tamo ih čekamo - neće biti dobro! Dolazit će nam s 8 igrača u 16, to se teško brani.

    DAKLE; da ste Jakirević, kako bi vi?
  • 1.HNL - 4.kolo - Dinamo Zagreb - Gorica - 24.08.2024. - 20:30h, Stadion Maksimir, Zagreb


    Oprosti, ali nisi pazljivo procitao moj post.

    Moja prva recenica kaze:

    Ima već toliko pohvala igračima koji to zaslužuju (od najkul rakete Kuleta na dalje), da to neću ponavljati.

    Uopće nema sumnje da sam oduševljen ulaskom u sezonu! I time da smo na rubu ulaska u Ligu Prvaka! Pa pisao sam o utakmici protiv Quarabaga hvalospjeve.

    Ali, upravo zato što smo kao nacija svi jako skloni ekstremnim emocijama, volim rečenicu koja kaze:

    U pobjedi se ne uzvisi, u porazu se ne ponizi.

    Kada smo bili jako loši prosle godine, trudio sam se izvući pozitivizam, što se na kraju pokazalo tocno.

    Isto tako, budimo realni, svi našem Dinamu zelimo da igra Ligu Prvaka, a tamo je razina mnogo, mnogo, bas mnogo viša nego HNL, koja je ove godine, čini se, očajno loša liga. Tesko je igrati HNL, pa očekivati da budeš dobar u LP!

    Zato sam i napisao post: necu ponavljati sve pohvale koje se ZASLUZENO mnogi igraci Dinama i cijeli Dinamo dobili nakon Gorice, ali idemo težiti razini više, pa objektivno i smireno vidjeti što se moze popraviti. A itekako se ima što popravljati!
    Najbolji treneri nakon pobjede od 5:0 svoje momčadi trebaju povesti proslavu i dati zasluzene pohvale, ali onda, ako si dobar trener, treba reći, a idemo sutra vidjeti što je moglo biti bolje...

    Nikad od mene nigdje nećete pročitati uvredu ili nezasluženu kritiku, nego smirenu analizu sa glavnom svrhom: kao Dinamovac želim da Dinamo nastavi biti sve bolji i pokušavam dati svoj mali doprinos u analizi točaka gdje mislim da je to moguće... Jedino tako ćemo za početak uopće ući u LP (blizu smo, ali moramo biti super ozbiljni i bolji nego u Zg!), pa ćemo onda u LP ostaviti neki trag!
  • 1.HNL - 4.kolo - Dinamo Zagreb - Gorica - 24.08.2024. - 20:30h, Stadion Maksimir, Zagreb
    Dragi svi!

    Ima već toliko pohvala igračima koji to zaslužuju (od najkul rakete Kuleta na dalje), da to neću ponavljati.

    Pa evo stvari koje me brinu ili bi me mogle početi jako brinuti, a nadam se da to Stožer vidi.

    Pjaca - doveden je uz pompu. Sjetite se koliko smo strepili hoće li ili neće li. Ja ga pamtim kao klinca i sasvim sigurno je legenda...

    Ali, ne igra nimalo dobro. Dapaće. Koči igru, gubi duele, spor je, pa ako i uspije dodati, ode lopta u bunar.

    Izgubio je 70% eksplozivnosti i kao da nema snage za fizički kontakt.

    Da jučer nisam znao tko igra na toj poziciji, da nisam znao da se zove Pjaca, sigurno bih rekao da je jedan od tri trenutno najslabije karike Dinama. A trebao je biti veliko pojačanje!

    Nema modernog nogometa bez eksplozivnosti i brzih donošenja odluka. Za Slaven i Goricu to može proći, ali ga ne bih volio vidjeti na startu u Baku.

    Cordoba - svi ga toliko hvalite da se nadam da to ne čita, da ne pomisli da je bog.

    Znate što bih ja rekao? Tipični srednje-južnoamerikanac, može sve s loptom i on se iskreno igra. Nogomet mu nije posao, nego igra i vidi se da uživa. Ima izvrstan pregled igre i jeste skužili kako vrlo rijetko ili nikad ne baca loptu u bunar, nema ništa na pamet. Radije vrati, nego da gura na silu u 16.

    Ipak! Potpuno je još neuigran s momčadi. Svaka kretnja mu je 5x brža od naših, onda vidi da ga nitko ne prati u tom ritmu, pa najčešće stane i vrati loptu nazad. Ja vas samo podsječam kako smo hvalili Kaneka kada je radio tako nešto slično (on nije toliko raznolik u driblingu, ali je imao ubitačnih par poteza kojima je lomio svakog čuvara), pa je poslije nestao. VELIKA je sada odgovornost na treneru da spriječi da postane frustriran, jer nitko ne prati njegov samba-rumba stil. Ja se osobno ne bih na početku igrao s njim na raznim pozicijama, to ne pomaže uigravanju. Neka on za početak uzme desno krilo i neka mu se odrede glavni partneri u igri i neka se, za početak uigra 10 čistih situacija. On može povući cijelu momčad u brzini i eksplozvnosti (tu je posve suprotan od Pjace!), ali se svi moraju priilagoditi jedni drugima. On mora imati partnere koji kuže gdje će on iz prve gurnuti loptu. Recimo, trokut Cordoba-Baturina-Petko bi mogao raditi čuda, ali ponavljam, ovo je sada faza medenog mjeseca, on pokazuje da zna s loptom, i da ima inteligenciju, ali to nije dovoljno! Nogomet mora biti uigran, inače će otići nizbrdo, kako je potonuo Kaneko...

    Mala kritika Stožeru - Vrbančić ima 19 godina, dakle, za tu dob mnogo više od Pavičića i Mikića, a po meni je veći potencijal i jednostavno - MORA igrati više. Svakih 5 tekmi po 15 minuta NIJE dovoljno. Ne smijemo dozvoliti da nam isklizne iz ruku!
  • UCL - Play-Off - Dinamo Zagreb vs. Qarabag - 20.08.2024. - 21:00h - Stadion Maksimir - Zagreb


    Slazem se u potpunosti i sve sam slično napisao nakon tekme

    https://www.zonadinamo.com/discussion/comment/491165

    Dakle,

    ---- neki ovdje kažu da je sramota da su nam toliko pucali na gol, "kao da su Real Madrid".

    Tvrdim da je njihov stil takav da bi oni i Real Madridu zapucali barem 5-7 puta na gol, s tim da bi primili 7 golova. Oni igraju vizualno atraktivno i jako napadački, ali niti individualno, niti taktički nisu prilagođeni igri protiv jačih protivnika. To im radi super protiv slabijih, npr u njihovoj ligi, a protiv jačih im može slučajno uspjeti u 15% slučajeva. Netipična momčad!

    ---- neki ovdje kažu da se nismo dobro postavljali u obrani
    Zapravo je naša linija-obrana odigrala odlično, a najveći problem smo imali zbog ispadanja srednjeg reda, Sučića i MIšća, plus Pjace kojem defenziva nije jača strana. Hoxha donekle toliko igra obranu.

    Ključ je u međuprostoru između naše zadnje i srednje linije! Ako im ne damo da tu prime loptu, to je više od pola posla!

    Zaključak:

    Njima će uzvrat biti najlakša utakmica u životu. Oni nemaju što čekati, nego udri u juriš, a u tome su i najbolji.

    Ako ćemo prhvatiti run and gun igru, najebali smo, zabit će nam 4,5 golova. Naravno, uz mogućnost da i mi njima uvalimo koji komad.

    U uzvratu ih moramo umrtviti, moramo držati što više loptu u svojim nogama, pa ih natjerati da riskiraju maksimalno i onda zabiti gol, a možda i više njih u kontri!

    Trebamo 4-5-1 i varijante s krilima koja jako paze na obranu, a mogu jurnuti kad zatreba
  • UCL - Play-Off - Dinamo Zagreb vs. Qarabag - 20.08.2024. - 21:00h - Stadion Maksimir - Zagreb
    Bravo dečki!

    Nije da se hvalim, ali upravo sam ovo napisao dva sata prije tekme. Bit će teško, ali će ih početna momčad načet, a Kule i ekipa dovršit!

    Samo kratko, nije još ovo gotovo, ali nismo daleko od toga. Puno vas je dramatiziralo oko njhovih napada, ali to je njihov stil: brza tranzicija, lopta u 16, pa pokušaj doći do šuta u 3 poteza. Lijepo je to, atraktivno, ali kada bi tako svaka ulazila, pa i svaka treća - oni bi bili Manchester City, a nisu ni blizu.

    Znate kako bih ja njiihovu igru opisao?

    Sjećate se Emrelija? E, upravo tako. On je mogao sve s loptom, volio je dribling, pucao je s obe noge iz svih pozicija, a koliko je golova dao? Jako malo. A kada mu iz par pokušaja nije ušlo, onda je postajao očajan.

    Azeri su atraktivna momčad za ezgibiciju i promociju nogometa, ali DInamo je igrački jači i ozbiljniji. Da je bilo malo sreće, mogli smo im dati 5 komada u zadnjih 10 minuta.
    Ali mogli smo i primiti, pa je ovo više nego izvrstan rezultat.

    Ponavljam, oni su atraktivni, ali mi smo staloženiji i igrački jači!

    Zato ćemo proći dalje!

    Dinamooooooooooooo.....

    I komentar o par igrača:

    Ogiwara - čista 10tka za ulaz koji nije očekivao
    Pierre Gabriel - bolji desno, nego lijevo, to znamo oduvijek!
    MMae - izvanredan u oba smjera

    I što reći o Kuletu, ne samo zbog dva gola u 5 minuta - čovjek živi i diše za Dinamo. To se vidi u svakoj sekundi što je na terenu.

    Mšić standardno svakakav, a Sučić može i mora bolje...

    Dakle, idemo dalje i LIga Prvaka stiže u Zagreb!
  • UCL - Play-Off - Dinamo Zagreb vs. Qarabag - 20.08.2024. - 21:00h - Stadion Maksimir - Zagreb
    Prije nego krenemo na Maksimir, evo par promišljanja s moje strane:

    Svaka čast njihovim driblerima i što su dobri u polukontri, što razvaljuju ligu koja je i gora od HNL-a (da, i takve postoje!), ali ljudi moji, mi smo DINAMO!

    Igramo u jako dobroj formi, opasnost vreba od svih 11 igrača plus od svih 5 koji mogu ući kad zatreba, imamo sve što trebamo za pobjedu, a to je:

    ---neka se stoperi samo pametno postavljaju, a tu su naši izvrsni. Nek im ne daju prilliku za doći u for

    ---neka nam bekovi srežu svaki pokušaj njihovog prolaska i neka, kada god može, odu visoko i naprave pomutnju u njihovoj trećini

    ---neka Mišić odigra kao zadnjih par susreta - kroz sredinu ne može proći niti tenk

    ---neka Sučić pokaže zašto vrijedi više od 10M, a uskoro bude 20.

    ---neka Baturina ne igra samo piruete, nego nek jurne prema golu i nek samo puca. Kažu "Dinamo nema svjetsku klasu kao nekad". E bute vidli večeras, mamicu vam...

    ---nek nam krila naprave kaos i uđu im u 16 kad god mogu- oni na to nisu navikli

    ---nek Petko konačno odigra onako kako znamo da može. Nek izbori barem dva penala

    I onda ih u zadnjih 20 minuta još idemo razvalt s Rogom, Kuletom, Cordobom, Ogijem i Kačavendom.

    Pobjeda od 2 razlike bude dosta, iako bude i veća!

    Zato, stavite plavi šal i budite ponosni da smo Dinamovci!

    Povedite frendove, povedite sinove, povedite kćeri, povedite ženu i punicu (one mogu i na kontra tribinu), povedite i cucka....

    Večeras se Liga Prvaka počinje vraćati u Zagreb!!!