Comments

  • Ulaznice - aktualno
    U 22h izvještajLiks90

    U 21.45 1562 ccaLiks90

    brat ne moze izdrzati :heart:
  • Ulaznice - aktualno
    Protiv Varaždina samo nakon 3 dana online prodaje imali 1200 prodanih. Uz to su bila dva dana fizičke prodaje. Na kraju je službeno bilo 7288 gledatelja.
    Danas ćemo imati 1400 karata i jos 3 dana fizičke prodaje.
  • Ivan Nevistić #33
    Bravo Neva!
    Od početka sam govorio da je golman kapaciteta za dinamo, samo je pitanje koliko ce mu se dati povjerenja i koliko ce samopouzdanja dobiti.
    Vidi se da mu je samopuzdanje naraslo, i sigurno ce biti starter svaku utakmicu do kraja.

    Mišljenja sam da treba ostati golman i za sljedecu sezonu (osim ako nevjerovatno padne i kiksa preostale utakmice), a da Čavlinu trebamo ostaviti neka još brani u Lokomotivi.

    Ne želimo da još 'zelen' dođe u prvu momčad i da ga javnost razapne kada primi neki pacerski gol i da opet gledamo Zagorca pola utakmica.
  • KUP - 1/2 - Hajduk Split - Dinamo Zagreb - 03.04.2024. - 19.00h, Poljud, Split

    naravno,ali imali su nekog neprijatelja.
    Kada su upali neprijatelji su bili prvo njihovi igraci.
    Kada nisu mogli do njih, htjeli su do nasih igraca.
    Kada nisu mogli do njih htjeli su do nas.
    Kada nisu mogli, neprijatelj im je bila policija

    Na njihovu zalost/sramotu je to sto su pobjegli ko muhe bez glave sa terena kada se policija samo okrenula prema njima, dok nisu izvukli niti jedan pendrek.

    Ono vani je bilo samo jahanje na tom valu divljastva koje im je bilo ispusni ventil zbog nemoci, a ne neke provokacije ili situacije koja bi to mogla opravdati.

    Ne lupetam gluposti, kazem da tu nije bilo ni 'k' od tog navijackog kodeksa. Potencijalni scenariji koje sam naveo su samo teske hipotetske situacije.
  • 1.HNL 2023./2024.

    da ne odigra ništa nisam siguran da bi a Dalić zvao.
    Dalić je, kao i naš trener, jedan populist i dosta osluškuje mišljenje javnosti.
    A sigurno bi pola javnosti bilo protiv njegovo nastupa ako on nema nijednu minutu. Bilo bi tu svačega kod objavljivanja popisa.
  • KUP - 1/2 - Hajduk Split - Dinamo Zagreb - 03.04.2024. - 19.00h, Poljud, Split
    Uveden je navijački kodeks na sceni. Samo šake.NORTE

    da, zato su išli sa bakljama i pobacali bi ih na nas da su došli bliže i da ih je više izašlo.

    Mene je bolio kurac za baklju, vidis da leti, vjerovatno se uspiješ izmaknuti.
    Ali stoka je takva da bi bilo moguće da topovski udar uleti na tribinu.
    Da netko pogine ili ostane invalid od toga.

    Nisu oni u tom trenutku mislili na kodeks ili ništa slično.

    Također po svemu viđenom, izgledno je da su išli prema parkiranim autima tamo ispod jugoistoka, jer su tamo pokušali probiti kordon policije koji je popriječio put prema jugozapadu.

    Jako malo je falilo da se dogode dvije velike tragedije. Sve je hipotetski ali jučer je to nažalost bilo moguće.

    Jedno je, kao što sam spomenuo, da uleti ozbiljna pirotehnika i ozlijedi ili ubije nekoga.
    Druga je da su došli bliže autima, i dovoljno bi bila jedna baklja koja završi ispod auta da se on zapali, a samim time i zapali 50 drugih auta jer su svi bili parkirani kao sardine.
    Kažem sve je hipotetski, ali jučer kodeks nije postojao
  • 1.HNL 2023./2024.
    Moram se osvrnuti na Perišića.

    Čovjek očigledno koristi Hajduk kao sredstvo za odlazak na EURO. Nebi on u Tottenhamu mogao reći da ulazi u igru u ovom trenutku. Nebi to mogao niti u jednom Interu, Niti Gdansku ili Sheriffu iz Tiraspola.

    To je jedino mogao napraviti u Hajduku jer ga godinama zazivaju kao spasitelja.
    Po onome što sam vidio sa tribine - a moguće da sam jako subjektivan - čovjek još nije spreman za ući u duel. Primjetio sam barem dvije situacije gdje je mogao normalno uzeti loptu, zadržati loptu, ali nije jer je bio nekako mlak. Neka mi netko tko je ispartio sve na TV-u to potvrdi.

    Jedina šansa da on ode na EURO je da zaigra u svakoj od sljedecih 8 utakmica, ili barem većinu njih. Nebi on zavrijedio šansu da uđe zadnja dva kola na 15min. Njemu trebaju zadnje 3 utakmice po 90min da bude na EURU i zato je tražio da uđe u igru.

    Kao takav će biti uteg za igru Hajduka.
    Sposoban je on napraviti potez utakmice, udarac, ubačaj ili lom protivnika, i moguće da se to desi. Ali će cijela momčad morati igrati za njega i ispravljati njegove greške i mlakost u igri. Igra će se svoditi na pritisak na njega i kontre na njihovoj lijevoj strani.
    Ne želim da ga netko ozlijedi, ne želim to nijednom igraču. Ali nažalost postoji izgledna šansa da će u toj igri, koja će se igrati pritiskom na njega čekajući neku pogrešku, dobiti neki udarac ili će osjetiti neku bol.

    Ako je iole pametan, odjebat će sve, zadovoljit se sa 15min svaku drugu utakmicu, preskoćiti EURO, cijelo ljeto trenirati i na početku sezone biti 100% spreman i pruižiti još 2-3 odlične sezone u nogometu.
  • HNL - 29. kolo - Dinamo Zagreb - Istra 1961 - 07.04.2024. - 17.00h, Stadion Maksimir, Zagreb
    Vjerujete li u novi naslov prvaka?Krizy

    nice touch na anketi :wink:
  • Ulaznice - aktualno


    zbog ovakvih izvjestaja u meni postoji nada da ce se rasprodati sve i onda otvoriti i zapad gore :heart:

    Uskratili su nam proslavu sa igracima jucer!
    Proslavit cemo puno bolje u nedjelju!!
  • KUP - 1/2 - Hajduk Split - Dinamo Zagreb - 03.04.2024. - 19.00h, Poljud, Split
    Nakon predenih 850km i nekoliko propsavanih sati ohladila se glava i covjek moze realno sagledati stvari.

    Ponasanje torcide se ne moze samo tako osuditi ili opravdati. Svi mi koji smo dio, ili smo bili dio ultras scene, znamo kako je to kada krenu sranja sa policijom.
    Isfrustrirani psi samo cekaju neko sranje da se mogu iskaliti na nama. Ne gledaju tko je tko, udaraju redom. Ne zanima njih tko je uletio, tko je bacio baklju, ako si ostao tamo dobit ces batine. Tocka.

    Nazalost, bilo je scena i na zapadu, da li je opravdano? Ne znamo, sigurno su provocirali ljudi, ali da je to vrijedno pendreka ne znam bas.

    Mislim, postoji snimka sa zapada i medisjki natpisi di se vice 'ubit ces covjeka'. A na snimci oni samo svladavaju covjeka koji se opire uhicenju.
    Ja ne znam sta ljudi ocekuju? Ako se opires uhicenju da ce te pustiti na miru? Brate ako si provocirao (a znas da je usijana atmosfera jer vec sat vremena traju neredi) onda se makni ili ocekuj da ce te privesti, nemoj ocekivati blagi tretman. Mislim da su svi sa navijackih tribina toga svjesni.

    Da li je bilo prekomjerne sile na zapadu i istoku? Sigurno je.
    Da li je bilo nepotrebnih provokacija od strane navijaca tamo? Sigurno je.
    Nazalost, dogodi se sto se dogodi.

    Koliko god mogu simpatizirati sa pripadnicima drugih navijackih skupina kada su u pitanju sukobi sa policijom, ovakve stvari tesko mogu opravdati.
    Nije bilo provokacije, nije bilo izsceniranih nereda, orkestriranih nereda ili ne znam cega. Nije bilo nicega sto bi dalo opravdanja, a svi znamo kako je ultrasima dovoljno malo (ili veliko) opravdanje za nerede.

    Nije se desio Desinec.
    Nije se desilo da su bili gladni i zedni 8 sati.
    Nisu ih cuvali i ne dali im da ne mrdnu sa jednog mjesta.
    Nisu izvukli navijace zbog baklju i mlatili ih ispod tribine.
    Nisu vrsili represiju.
    Nisu im cak ni sprijecili unos 200 baklji, dimnih i topovskih udara.
    Nije bilo nicega zbog cega bi se mogli opravdati za trcanje prema igracima.
    Nije to bio sukob sa nama jer se ne volimo i jer je to navijacka subkultura.

    Bio je to izljev frustracije i nemoci jer su ih izdali oni koji ih lazu godinama.
    Izdali su ih oni koji ima godinama pricaju kako ce igrati skupinu lige prvaka, dvije skupine europske lige i 3 prvenstva. Oni koji bukiraju glazbenike za proslave titula, ili oni koji kroz medije pumpaju 105 tisuca clanova i 'tudi covik nikad nece znat'. Izdali su sami sebe jer su pusili te price (ne mozes ni kriviti kada netko pusi razna obecanja - i mi pusimo svasta), izdali su sami sebe jer se ta bolest demagogije i mitomanije prosirila kao epidemija juzno od sv Roka (i sjeverno cak).

    Sami sebi su pucali u nogu jer su trazili krivce za svoje neuspjehe u svemu osim njima samima.
    Nisu bili realni kada ne znaju priznat da su losiji. Kada ne znaju reci nemamo para, nemamo vodstvo, nemamo strategiju.
    Nisu mogli priznati, cak i u bradu sebi, da su igraci losi, ili da su odigrali ispod mogucnosti.

    Ne!
    Oni su stvorili svoj balon u kojem je cijela Hrvatska urotila da oni nebudu prvaci. A kontradiktorno je to sto se sami hvale kako cijela Hrvatska stoji iza Hajduka.

    Svi su bili krivi za sve.
    Oni nisu bili krivi za nista.
    I onda se desi 3.4.2024 podno Marjana.

    Ovo je Hajduk!
  • 1.HNL 2023./2024.
    Igrat ce oni na pobjedu definitvno, makar ih mi smatramo otpisanim, oni to realno nisu jos.

    Oni ako sada tuku Rijeku, a mi dobijemo istru onda je stanje
    Rijeka 62
    Dinamo 60 (-1)
    Hajduk 58

    I ako do naseg susreta sa Rijekom svi dobijemo sve utakmice, oni su jako živi i u mrtvoj trci ako mi sa Riječanima odigramo X. Zaostajali bi 3 boda za nama, a 2 za Rijekom.

    Nama najviše odgovara njihov X. Zelimo da Rijeka kiksa, a najveca sansa je da ce kiksat protiv njih. A ne zelimo da Hajduk dobije ikakvu nadu za ostatak jer ce to opet biti ogroman pritisak na cijeli HNS i sve klubove.

    Iako iskreno ne znam kako oni mogu doci do nerijšenog sa Rijekom i pobijediti sve ostale utakmice nakon sinocnjeg Poljuda i okolice.
  • Sandro Kulenović #17
    Pokazao je da moze puno više i da njegov razvoj nije gotov. Treba dobru minutazu i dobre suigrače i vjerujem da će biti bolji.

    Unatoč tomu, ne mogu se ne osvrnuti na njegove promašene zicere u prvom poluvremenu. Neću ga kuditi ili srati po njemu, ali činjenica je da bi ovdje bilo ispisano 10 stranica kako nije lvl za dinamo da je Hajduk okrenuo i dobio nas, a njegovi ziceri su nas mogli spasiti.

    Nadam se da će dobiti još dobre minutaže do kraja prvenstva i da će to dobro iskorisiti jer ostavlja dojam čovjeka koji želi to maksimalno iskoristiti i boriti se!

    Samo naprijed Kule, ne daj se i bit će sve ok!
  • Trener - Sergej Jakirović
    Jesi siguran? Možda bi već na poluvremenu utrčali u teren da smo poveli 3-4 razlike ko što smo morali.Mr Anderson

    ma nebi, ja vjerujem da je njima bio okidač to što igrači nisu došli na raport ispred torcide na poslovično jebanje majki nakon utakmice.
    Još su bili nahajpani odd ulaska Perišića i to im je zapalilo srca.
    Da su gubili 3-0 Perišić nebi ulazio sigurno. Dio tribina bi se ispraznio i svi bi pokisli otišli doma. Ovako su im ugasili mokre snove sa debijem Perišića protiv 'mordora'
  • Trener - Sergej Jakirović
    Drugo poluvrijeme kriticno. Ako je pogodio sa izmjenjenom formacijom, onda je trebao i procitati tijek utakmice i reagirati nesto kada se Hajduk malo prilagodio i kada su krenuli agresivnije.

    Kombinatoriku smo imali sa Petkom i Baturinom. Covjek opet izvadi Baturinu i ubije nam svu kreaciju prema naprijed. Ubaci Bulata koji se na utakmici nije pojavio od 9. mjeseca.
    Izvadi i Sucica koji odlicno lomi igru i potezima mijenja tok utakmice.

    Ostavi Špikića koji je bio nevidljiv (osim zicera kojeg je opet fulao) i Ristovskog koji ocigledno ne moze.
    Umjesto da ubaci RPGa desno, jer lijevo mze odigrati i Perkovic i Ogiwara bolje od Rileta, on ih odluci ostaviti skoro do kraja.

    Ne znam što nam je Šutalo trebao u ovoj utakmici. Smatram da mu treba dati prilike, ali ne na Poljudu kada vodiš 1-0 a protivnik stišće. Nek igra u ned protiv Istre cijelu tekmu, ali jucer nije imao što raditi na terenu,
  • Trener - Sergej Jakirović
    Ovo prvo poluvrijeme je dokaz kako momcad moze izgledati kada imamo brzi protok lopte.
    Konacno brza odigravanja, utrcavanja u prostor (tu je Kule odradio najveci dio), konacno Petko odigrava na krila i imaju neku kombinatoriku skupa sa Baturinom.

    Tako se lomi bunker i zatvoreni protivnik, ne cekanjem dara sa nebesa, nego progresivnom igrom.

    Nazalost nismo im utrpali jos 3 komada. Da jesmo vjerujem da bi pola Poljuda bilo prazno na pocetku drugog poluvremena, nebi bilo nereda, mi bi dosli 2 sata ranije kuci, a meni zena nebi opet srala kako mi je ovo zadnje gostovanje na Poljudu :/